Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Gratulerer med 8 mnds dag til frøkna di[:)]...tida går fort..minste mi va 17 mnd igår, og jeg syntes det ik var lenge si hun fylte sitt første år...mnd har bare flydd avgårde...
Jeg koser meg hjemme med lille prinsessa, mn min store prinsesse går i bhg og stortrives der..skal snart begynne litt med å forberede heimen til jul....bare kommet meg i gir til den store rengjøringa av huset....[:-]....
Tenkt allerede 8 måneder [:o][:)] Tiden går fort det er sikkert [:)]
Gratulerer med dagen som var [:)][:)][:)]
Synes overgangen fra permisjon og i jobb (ny jobb attpåtil) har vært stor og veldig tøff. Så her har jeg vel så vidt landet fra det sjokket [8D] Begynte å jobbe 18. august, etter 15 mnd hjemme. Pluss det har vært andre private utfordringer, så høsten har vært litt stri. Liam begynte i barnehagen selv i høst og etter noen uker med sykdom og tilvenning, så gikk det også veldig bra. Nå går/triller de tur forbi der jeg jobber en gang i uka, og hvis vi ser hverandre vinker vi og sier Hei [:)] Og det er helt greit at for han at de gå/triller videre uten noe gråt [:)] Han er så flink atte [:)]
Jeg koser meg hjemme med Linnea for tiden. Nå er det ikke lenge til hun er 3 mnd så tiden flyyyyyr avgårde. Hjelp!!!!
Her går det i trilleturer, barseltreff, kose oss hjemme i kulda og litt shopping har det også blitt i det siste. Nå er vi snart ferdig med julegavene og det er kjempedeilig! [:D]
Det er bare bra med Lukasen også. Han vokser og blir stor gutt. De største interessene hans for tiden er småbiler og å spille på iphonen til sambo. [8D] Lurer litt på sånn DS til han men det blir nok ikke før 5 års-dagen.
Håper det er bra med alle 4-åringene og mammaene og at dere koser dere nå før jul! [:D]
Gratulerer forresten med 8 mnd til snuppa di! Syns ikke det er lenge siden hun ble født... [&:]