hjertetmitt
Glad i forumet
..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Juliette
Det nevnes ingen far her, så jeg regner med hun er alene med barna? Du hadde ikke trengt å lufte alle disse detaljene her for å gjøre noe, for det er faktisk nok bare å være bekymret for barnet og moren ift å kontakte barnevernet. Barnevernet eller andre instanser kan kanskje gi henne litt veiledning, om hun trenger det
ORIGINAL: Trude Ellerei
ORIGINAL: lykkeligmamman
ORIGINAL: hjertetmitt
ORIGINAL: Shopoholic
Hun burde vel kanskje få hjelp mtp temramanget sitt, om det så ille og ofte.
Akkurat det med bilsete er jo faktisk ikke lov, print ut en side hvor det står svart og hvitt at det ikke er lov, at barnet er for lite.
ho holder på med dosering av ritalin, men ho sier ho har blitt mer rolig, men ser ikke sånn ut når det kommer til ungen, men andre ting har jeg sett at ho har roet seg litt på.
jeg har vist henne sider, videoer, osv osv.. men nei det kan jo ikke være så farlig, for det er jo like ille og få noen i baken så da er det jo ikke no bra med bakover så ho skjønner ikke helt den der sier ho.
viser henne merkelapper på setene på nett og på det ho har, men nei det var bare en anbefaling det..
vet at en kamerat i fra bilbutikken her som selger seter og har prøvd, men nei det står jo 0-18 kilo på det, ja det gjør det men det er et sete de kan ha begge veier.
det der er bullshit. blir man påkjørt bakfra er man ofte i fart selv. si at du holder på å bremse opp og har kommet ned i 40 km, og noen kjører på deg i 80 km, så blir "påkjørselfart" 40 km..
men om ho og en annen treffer hverandre front mot front i 60km, blir påkjørselfarten 120 km...
be ho tenke over den.....
eeeh.. det tror jeg nok blir for komplisert for henne å tenke over - slik hun blir beskrevet.[8|]
Selv ville jeg ringt barnevernet og spurt dem (uten å oppgi navnet til moren) om råd. Spurt dem om dette var noe å undersøke videre, eller ikke henge seg opp i.
Jeg syns det virker som moren har et stort ego-problem, som går ut over ungen. Virker som moren er veldig umoden i hvertfall, som ikke vil høre på fornuft.
ORIGINAL: hjertetmitt
ORIGINAL: Juliette
Det nevnes ingen far her, så jeg regner med hun er alene med barna? Du hadde ikke trengt å lufte alle disse detaljene her for å gjøre noe, for det er faktisk nok bare å være bekymret for barnet og moren ift å kontakte barnevernet. Barnevernet eller andre instanser kan kanskje gi henne litt veiledning, om hun trenger det
nei jeg ser at jeg kanskje ikke skulle gjort det, men jeg følte meg bare så utrolig usikker, men blitt helt sikker nå da.. takk[:)]