.

ORIGINAL: Speedsjarken

Jeg tror kanskje jeg ville ha tatt en tur til legen og spurt om sykemelding istedenfor.

sign.

ORIGINAL: Dollysmurfen

Psykisk stress og samlivsproblemer er god nok grunn ja. Kan jo ikke stå på jobb om man er i psykisk ubalanse...

hold deg hjemme, har vondt av deg

ORIGINAL: Pontus

skjønner det frister å være hjemme!! men NOEN ganger kan det være godt å komme seg på jobb med en gang også...få tankene på noe annet! men hvis ikke du orker, så ta deg en tur til legen din!! :) *klem*

Sign.

Ja! men ikke over lang tid.

Klart det er en go grunn.. Man er faktisk i ræva form etter ett brudd.. ( Som oftest ) Vet når det ble slutt mellom meg og en xén en gang.. (Ikke BF). Så stortuta jeg i sikkert 3 uker i strekk.. Så ta den tiden du trenger !

Sender deg mange klemmer !

Samlivsbrudd gir i utgangspunktet ikke rett på sykepenger, men om du blir syk av samlivsbruddet er det en annen sak. Hva med å gå på jobb og be om å få tilrettelagt arbeidet? F.eks å få lov til å trekke deg litt tilbake ved behov, slutte litt tidligere eller hva du skulle ha behov for.

Jeg var igjennom ett STYGT brudd for noen år tilbake... Jeg dro rett på jobb, hadde aldri kunnet sitte hjemme å ikke hatt noe å gjøre. Men nå tenker jeg aldri at jeg kan være hjemme heller jeg da... Ikke når jeg er syk engang[&:] Ikke bestandig like bra det heller....

God bedring til deg iallefall[:)]

Back
Topp