Rabbelure Glad i forumet 2 Nov 2010 #4 Gratulerer så mye med baby i magen :D Kjenner jeg savner litt å gå gravid innimellom heheh selvom jeg har verdens nydeligste nusk i armene [:D] Kos deg med graviditeten og lykke til [:)]
Gratulerer så mye med baby i magen :D Kjenner jeg savner litt å gå gravid innimellom heheh selvom jeg har verdens nydeligste nusk i armene [:D] Kos deg med graviditeten og lykke til [:)]
**spire_nr2** Glad i forumet 2 Nov 2010 #5 Ååååååå så utrolig gøy, gratulerer så mye[:D][:D][:D][:D][:D] Ble du gravid på vanlig vis eller med prøverør? (om det er lov til å spørre[;)]) [:D]
Ååååååå så utrolig gøy, gratulerer så mye[:D][:D][:D][:D][:D] Ble du gravid på vanlig vis eller med prøverør? (om det er lov til å spørre[;)]) [:D]
Ida82 Forumet er livet 2 Nov 2010 #6 Tusen takk[:)] Er absolutt lov å spørre, og ja jeg ble gravid med prøverør igjen!![:)]
M [Malin] Forumet er livet 3 Nov 2010 #8 ORIGINAL: Rabbelure Gratulerer så mye med baby i magen :D Kjenner jeg savner litt å gå gravid innimellom heheh selvom jeg har verdens nydeligste nusk i armene [:D] Kos deg med graviditeten og lykke til [:)] Enig!!![:D]
ORIGINAL: Rabbelure Gratulerer så mye med baby i magen :D Kjenner jeg savner litt å gå gravid innimellom heheh selvom jeg har verdens nydeligste nusk i armene [:D] Kos deg med graviditeten og lykke til [:)] Enig!!![:D]
lillivanilli Elsker forumet 4 Nov 2010 #11 oiiiiiiii gratulerer sååå mye!!!!!!!!!!! nå ble jeg kjempe glad :D masse lykke til på veien mot en ny baby i hus :D
oiiiiiiii gratulerer sååå mye!!!!!!!!!!! nå ble jeg kjempe glad :D masse lykke til på veien mot en ny baby i hus :D
T **Tonje** Elsker forumet 4 Nov 2010 #12 Sååååå koselig da, gratulerer så masse, og håper du får et flott svangerskap! [:D][:D]