..

Det var flere ganger i mitt svangerskap de ikke klarte å høre hjertelyden, er vel ikke alltid så lett å vite hvor i magen de skal lete etter det lille hjertet.

Legen min lyttet ikke etter hjertet før i uke 14, fordi det var så vanlig å IKKE finne det tidligere.. Hun informerte også om at det ikke var sikkert vi hørte det i uke 14 heller.. [:)] Kommer ann på fosteret det[:)]

Det ar jeg opplevd med begge ungene!![;)] Er nok ikke noen fare!!

Jeg hørte hjerte på invendig ul så tilig som uke 8..

Men utenpå fant vi ikke før rundt uke 15-16 :)

Fikk høre og se hjertet på ul i uke 8 - men fastlegen fant ikke lyden før i uke 16 (prøvde i uke 11)

ja, ja.. slapp helt av, det er normalt! [:D][:)] Du skal ikke bekymre deg!

ORIGINAL: *Gleder meg til mai*

godt å høre slike ord...men hadde trodd jeg hadde fått høre det, for i uke 8 så var vi på ultralyd(utvendig) og da fikk vi høre hjertelyden, men mulig de har bedre apparater?

kommer helt an på hvordan barnet ligger vetdu, så prøv igjen om en liten tid.. [:D]

Første gang fikk jeg høre den i uke 13. Mens i andre svangerskap fant vi den ikke før i uke 16. Så tror nok ikke du skal bekymre deg[:)]

Ingen lyd her før rundt 14-15 i noen av svangerskapene. Helt normalt, og hovedgrunnen til at min fastlege aldri lytter før tidligst 14+

Back
Topp