...

Olive76

Forumet er livet
*#"....

jeg har også fått melding fra Actrine om det samme, men det ser dessverre ut til at det er jobbehelg for meg. Er det ikke så kommer jeg - kanskje med ett barn?

Jeg gleder meg til treff[:)] Kommer uten barn.

Jeg satser på en helg med barnefri![:)]

ORIGINAL: Sanderogeliasmamma

Sorry jeg la ikke merke til du hadde laget et tråd om dette [8D][8|][8|][8|]

Følte meg veldig kuppet, ja. Men er like greit å ta til Steinkjer som til Trondheim. Toget går fra samme perrong på værnes.
Og det finnes bra restauranter på steinkjer også. Og rimlige overnattingspriser. Og ikke minst MEG!
(for jeg tror ikke jeg dra på overnatting i trondheim med så fersk baby som jeg har på den tid....)

Hei Olive [:D]

Da må det ha vært en misforståelse, for vi ble enige om å reise til Trondheim.
De som vil bo hos deg og i Steinkjer må jo bare det, men jeg var iallefall innstilt
på en "storby" ferie. Vil gjeeerne treffe deg hadde vært superkos

Forstår godt at du kansje ikke kan sove over på hotell, men du kan vel ta dagsturer ?

ORIGINAL: Olive76

ORIGINAL: Sanderogeliasmamma

Sorry jeg la ikke merke til du hadde laget et tråd om dette [8D][8|][8|][8|]

Følte meg veldig kuppet, ja. Men er like greit å ta til Steinkjer som til Trondheim. Toget går fra samme perrong på værnes.
Og det finnes bra restauranter på steinkjer også. Og rimlige overnattingspriser. Og ikke minst MEG!
(for jeg tror ikke jeg dra på overnatting i trondheim med så fersk baby som jeg har på den tid....)

Føler meg litt som den store stygge ulven her. Men vi ble enige om Trondheim, så forstår ikke helt dette med Steinkjer [:)]
Så som sagt de MÅ ver en misforståelse [8|][:)]

Når Actrine skrev "neste treff blir hos deg" tenkte jeg Steinkjer. men kan godt være at trøndelag er trøndelag og dermed Trondheim. Ønsker dere en god trondheimstur. Jeg må føde mit barn først før jeg vet hva jeg stiller opp på. Sånn er det med den saken!

Jess det va Trondheim vi planlagte [:)]

Lykke te me svangerskapet og den kommende fødsel, håper vi får hilse på den lille når den tid kommer [;)]

Må nok være noen misforståelse ja, for det var Trondheim vi planlagte å reise til. Dette var også en reise UTEN barn[;)]

Æsj, misforståelser er teit![8D]

Men jeg håper virkelig at du er i form til å møte oss i Trondheim! Vil gjerne hilse på deg..[:D]

Yess; avtalen og planen var jo å dra til Trondheim [:)]
Er vel ikke så mye storbyferie å finne i Steinkjer [;)]
Men jeg håper virkelig du har mulighet til å treffe oss, Olive.
Det hadde vært kjempekoselig [:D]

Da bøyer jeg meg og beklager så mye! Ikke meningen å rote det til for dere![&:]

Back
Topp