.

*Kolibri*

Forumet er livet
.

god morgen[:)]

jeg er fortsatt døv på det ene øret, og tygger smertestillende, har en forferdig øre.bet som birker som ikke vil gå over med det første. har vært på sykehuset 3 ganger på 6 dager og skal tilbake til fredag. med andre ord sykmeldt, så i dag skal jeg ligge på øret og la gufsa renne ut!

god morgen
Idag skal jeg bare slappe av og rydde litt
skal ha privatvisning idag. håper virkelig får solgt

Vel, natten var dass. En stor jente som kastet opp hele fiskesuppa fra lunsj i bhg og alt måtte skiftes og håret vaskes. Så var Vetle våken i en drøy time midt på natten, like etter SOfie hadde sovnet igjen. Ca 0330. Så jeg er stuptrøtt og skal legge meg med Vetle nå. Peder har reist til Tyskland så nå har jeg nettene alene med begge to de neste 2 nettene. Vetle la seg med feber i går kveld, men det har vært greit i natt. [&o]

Ellers skal jeg bare shredde i ettermiddag blir nok det. [:)]

Dårlig med søvn i natt her også, vesla våknet flere ganger og ville en gang på do, jeg fikk ikke sove mellom øktene. Mini hadde sin vanlige pratestund i halv fem tida så da klarte jeg heller ikke sove, heldigvis sovna hun og da fikk jeg sove til halv sju.

Mannen kom med vesla for å kose med meg og mini i dobbeltsenga - men hadde ikke tatt av sovebleien - så start på morgenen ble bæsjebleie - hun som bare har bæsjet på do de siste 2 ukene, minst. [:@] Håper ikke det blir en ny vane...

Nå skal mini få melk, puttes i seng for en lur og det skal jeg også.. trøtt som en strømpe![&:]

Ha en bedre dag, dere andre![:)]

Og Kolibri - ikke Shred med vonde ben - naboen ødela sine knær med shred fordi hun ikke tok hensyn. Ta en økt med pilates eller andre gulvøvelser i stedet du[;)]

God morgen!

E litt småtrøtt og verker i bekkenet, men ellers en fin morgen[:)]
Har ikke store planer i dag! Bare være hjemme og slappe av tenker eg. Strikke litt julegaver og kanskje lage en liste over alle som vi ska gi gaver til og hva de kan få?! Må komme i gang nå!!!

Ha en fin onsdag alle sammen[:)]

God morgen.

NEsten akkurat stått opp[:)]Deilig med ferie.
Sitter å ser på bilder fra fotografen.AKkurat lagd meg en kopp med latte.Får en venninne på
ett lite besøk nå etterpå.Så i ettermiddag skal jeg på FN dag i bhg.

god morgen snupper...

har holdt meg våken fra halt 8 i dag... sukk.. må se hvordan det skal gå om jeg skal komme meg i jobb igjen... prøve å ikke sovne i dag.. (ikke lett når en nesten detter sammen av trøtthet), og håper på en god natt søvn til i morgen... nemlig dritt lei av å ikke få sove om natten...

så i dag ble det pomfri rester til frokost.. var yummy... [&o] skiver klarte jeg bare ikke finne frem... håper matlysten snart kommer igjen...

håper jeg kommer meg avgårde for å kjøpe litt til julepresangene jeg skal lage i dag... greit å få begynt.

Back
Topp