Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Athravil
gratulerer til Theo!
Så fine dere var. Navnefest i Oslo er virkelig en flott opplevelse!
Så flink du har vært med dekoreringen - jeg tenker aldri på at man kan gjøre slike enkel løsninger... Dette er noe jeg må plukke med meg til bryllupet mitt - må få ned budsjettet... [:o]
ORIGINAL: kolibriJa nå inspirerte du meg til å lete frem kalligrafi penselen og rispapir og øve på dobbel lykke og kjærlighet tegnene og lime på lys [:D]
ORIGINAL: Athravil
gratulerer til Theo!
Så fine dere var. Navnefest i Oslo er virkelig en flott opplevelse!
Så flink du har vært med dekoreringen - jeg tenker aldri på at man kan gjøre slike enkel løsninger... Dette er noe jeg må plukke med meg til bryllupet mitt - må få ned budsjettet... [:o]
åh det er jo så mye fint man kan gjøre som ikke koster masse. Jeg la heller penger i blomster jeg..de kostet ca 100kr stk. Og jeg hater nips og sånne typiske småfigurer i dåp/navnefest så hadde ingen hos meg[;)] Jeg syns det blir mest delikat med lite og forseggjort pynt enn masse billig stæsj.
ORIGINAL: kolibri
ORIGINAL: meta
Så flott bilder da[:D][:D][:D]
Er sååå stilig å bruke hortensiaen sånn på bordene[:D] Smart du[;)]
Takktakk!
Jeg ELSKER hortensia[:D][:D]
og liker ikke høye blomster på bordene og det er ikke alltid freit å finne noe som passer til en liten gutt[;)]