.

aea

Glad i forumet
ø

woho... jeg vil ha en slik en... skal stemme hver dag!! har stemt hver dag i 4 dager nå... Så nå skal jeg stemme videre!![8D]

ORIGINAL: Stella10

woho... jeg vil ha en slik en... skal stemme hver dag!! har stemt hver dag i 4 dager nå... Så nå skal jeg stemme videre!![8D]

ORIGINAL: klinkekulen

Kan hjelpe deg på FB og hvis du vil? :) Altså, legge linken ut på siden min.. :)

DET var en god ide! ;D Hvis mange mai-mammaer gjør det blir det mange ekstra stemmer ;)

ORIGINAL: klinkekulen

Kan hjelpe deg på FB og hvis du vil? :) Altså, legge linken ut på siden min.. :)

hehe :) hvorfor ikke :) takk [:D]

stemmer daglig på lille vakker [:)] lagret linken ;)

ORIGINAL: Lussa88

stemmer daglig på lille vakker [:)] lagret linken ;)

takk snille deg [:D]

Stemmer jeg også [:)]

Stemt i dag og [:D]

takker og noterer

Har stemt hver dag, og skal så klart fortsette å stemme på finingen din  [:)][:)][:)]
(Kan legge ut linken på Facebook jeg også) :D

ORIGINAL: Mexxie

Har stemt hver dag, og skal så klart fortsette å stemme på finingen din  [:)][:)][:)]
(Kan legge ut linken på Facebook jeg også) :D

takk takk Mexxie :)

har stemt hver dag og skal selvfølgelig fortsette med det!! legger ut linken på FB jeg også[:D]
Lykke til, han er jo bare så skjønn!

har lagt ut link på FB jeg også nå! [:D] pluss sendt medlinger til mine venniner og familie om at di må stemme på erik

ORIGINAL: Stella10

har lagt ut link på FB jeg også nå! [:D] pluss sendt medlinger til mine venniner og familie om at di må stemme på erik

såå snill du er :) takk takk [:D]

ORIGINAL: Rapunsel

har stemt hver dag og skal selvfølgelig fortsette med det!! legger ut linken på FB jeg også[:D]
Lykke til, han er jo bare så skjønn!

[:D][:D][:D]

ny runde

Står at jeg har stemt.. [8|]
Men må kanskje bare vente til litt senere i dag? [:D]

ORIGINAL: Chibi

Står at jeg har stemt.. [8|]
Men må kanskje bare vente til litt senere i dag? [:D]

tror det må gå 24 timer :)

Back
Topp