12000 i hcg

trønderpia81

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Jeg målte hcg forrige uke, da var jeg 5+4 og målte 12000, er ikke d høyt? Spent på neste måling som jeg får svar på på mandag! Håper jo alltid på å være litt lengre på vei enn man tror :p

hadde selv 59000 da jeg var 6 uker... (med mindre gynekologen eller laben har begått en feil) tror det varierer veldig. Blir ny måling på mandag så vi får se hva den ligger på da :)

Oi, såpass! Da skjønner jeg d kan være store differanser ja, og slettes ikke høyt hos meg i forhold ;) Viktigste er vel stigningen :)

Oi jeg var 4+5 og hadde først 120 i HCG noe jeg syns er lite men det hadde fordoblet seg til over 300 to dager etter akkurat som det skulle usikker jeg selv om det er 4 babyen

6+1 hadde jeg litt over 74.000 i hcg. Viktigste er absolutt stigningen ;)

Jeg målte hcg forrige uke, da var jeg 5+4 og målte 12000, er ikke d høyt? Spent på neste måling som jeg får svar på på mandag! Håper jo alltid på å være litt lengre på vei enn man tror :p

Jeg hadde 13.600 på 5+2, så da er ikke vi så langt unna hverandre:) Men er jo som de skriver over her at stigningen er d viktigste;)

Oi jeg var 4+5 og hadde først 120 i HCG noe jeg syns er lite men det hadde fordoblet seg til over 300 to dager etter akkurat som det skulle usikker jeg selv om det er 4 babyen
Jeg hadde 143 4+4. Vet ikke hva som er normalt. Men jeg blir usikker når jeg ser alle de som skriver at de har mye høyere på det tidspunktet :)

Tok min første hcg i dag. Jeg er 5+5 og den var på 20000 :) det var veldig bra sa legen!!

Jeg hadde 25000 da jeg var på sykehuset sist. 4 uker på vei. Så det er veldig høyt så håper på 1

Back
Topp