12 uker

edurt

Betatt av forumet
idag er jeg tolv uker på vei. kan nok puste litt ut.. har fått litt mage, så buksene må straks byttes ut[:D] får legge de bakerst i skapet så jeg forhåpentligvis kan hente de ut etterpå... formen min er bra men fortsatt trøtt. ikke vært kvalm, bank i bordet... ville bare dele dette med dere[:)] er så stolt så[;)][:D][:)]

Herlig det må være! [;)] Håper jeg også får sjansen til det!!
Masse lykke til videre! [;)]

takk takk. har ventet lenge på denne spiren. skulle til undersøkelse for og sjekke om det var noe galt med en av oss. men da var jeg allerede gravid. vi trudde det skulle bli prøverørsbarn...men da har jeg vel slappet av og da slo en til gitt[:)] lykke til til deg og[;)]

skal nyte vært ett sekund[;)][:)]

Gratulerer!
selv er jeg 12 uker på onsdag og har nå så vidt begynnt å pustet litt roligere.

Har seks dager igjen jeg, men tenker ikke noe på at ting skal kunne gå galt nå heller egentlig... gleder meg til 12 uker så jeg kan fortelle det til alle jeg!

Grattis med å ha kommet til 12 uker! Er det ikke deilig??[:D]

Lykke til videre i svangerskapet!

Gratulerer så masse med 12 uker og lykke til videre i svangerskapet [:)]

Så herlig det er å komme over desse 12 ukene! Lykke til videre[:)]

Så deilig å være kommet forbi 12 ukersperioden! Gleder meg stort til jeg kommer dit selv. [:)]

Grattis grattis, og masse lykke til!![:D]

godt å være over de tre første mnd[:D][:D]
det med buksene har jeg også gjort.... de skal frem igjen å de skal på

Grattis..... [:D]

så koselig å få så masse svar. trives godt her inne. hadde min første kontroll igår[:)] trudde jeg skulle få høre hjertelyden på barnet men det fikk jeg ikke høre før jeg skulle på ultralyd i uke 18.

Grattis!! Det er jo en merkedag det!! Jeg gleder meg også til å komme så langt...

KOs deg framover!

Klem,M

Back
Topp