12 uker!!

rosarose

Gift med forumet
Å det kjennes så godt at eg i dag er i 12 uker!! Nå trenger ikkje å tenke så mykje på kva som kan gå galt og heller glede meg til det som skjer framover, ef bare måtte dele dette med dere!

Gratulerer med 12 overstått!! Skjønner deg godt jeg - går også og venter på å komme dit... men nå som jeg er kommet til uke 9 har risikoen for abort allerede gått ned fra 10,8% til 6,2%. Det er jo noe det også!![:D]

[:)]Gratulerer så mye
Jeg paserte 12 uker forrige uke og vet hvor deilig det føles[:D]

så deilig.gratulerer[:)]

Heia, og grattis:) jeg å er der i dag:) Jippi for oss

GRATULERER SÅ MYE MED OVERSTÅTTE 12 UKER!!! Dette er en kjempe milepæl i graviditeten! Det syntes i alle fall jeg! Lykke til videre og nyt graviditeten din [:D]

Grattis..... [:D]

Gratulerer begge to med 12 fullgåtte uker

Gratulerer så masse begge to [:D] Gleder meg VELDIG til det jeg og, om bare 1,5 uke [:D] Nå kan dere slappe av og nyte graviditeten

Gratulerer!! Det må føles helt herlig!!! Jeg er bare 7+1 på vei, men for meg er det alene en seier. De to forrige gangene jeg var gravid hadde jeg begynt å småblø da jeg var like langt på vei som jeg er nå - og da gikk det jo galt til slutt. Håper det er et godt tegn på at det går bra denne gangen! Klarer ikke å vente til jeg er 12 uker på vei!!!

Skjønner godt at det er godt å være på de magiske 12 ukene. Må si at jeg også gleder meg til det!

KOs deg framover!

Klem, M

Back
Topp