12 uker.......

Heidi:)

Glad i forumet
Ja... hmm...helt siden den positive testen i juni har det å nå 12 uker vært målet mitt..og jeg har sett sånn frem til det! Misforstå meg rett, jeg er kjempeglad for å ha kommet over de magiske 12 ukene.. :D MEN... jeg er så bekymret, hele tiden..er så slitsomt..! :( Var på ultralyd for 3 uker siden..da var alt bra..et lite nurk med hjerte som dunket så vakkert og ben/armer sprellet :) Etter det har jeg hele tiden vært redd for at noe er galt.. har ikke noe grunn til å tro det.. aldri vært noe komplikasjoner i verken min eller mannens familie.. men jeg følerh ele tiden at jeg må ta en ultralyd til for å bare bekrefte for meg selv at alt er bra...klarer ikke nyte eller glede meg over graviditeten når jeg hele tiden er så bekymret...nå om dagen har jeg ikke altfor mye symtpomer heller..bare ekstremt trøtt, litt ømme brystvorter og småstikking innmellom.. Skal ikke på ordinær ultralyd før i midten av september! Føles uendelig lenge til..vært på 2 ultralyder alt, og vil ikke ta for mye..siden man ikke vet bivirkningene på det..+ at GU må tro jeg er overhysterisk om jeg kommer hver 3.uke.. :p Fler som tenker sånn? Blir sikkert bedre om noen uker når man kjenner spark..er redd for MA, redd for at hjertet ikke dunker lenger osv.. hver kveld ligger jeg og tenker på det.. og hver morgen holder jeg på å ringe å bestille ultralyd...slitsomt altså! :( Vil bare nyte at jeg er gravid og gleeede meg..Åhh!

Huff..skjønner at d må være kjipt å ha det sånn..! Jeg prøver å ikke bekymre meg så masse.. prøver å skyve sånne tanker bort!!Men skjønner jo at du ikke klarer det..

Hvor hardu vært på tidlig UL hen?

Kanskje d hjelper å snakke med jordmor/helsesøster eller legen din??

Kan du ikke stikke innom JM å få høre hjertelyden da?
Må være tungt å være så bekymra...

Jeg har vært på ultralyd på Volvat.. for 3 uker siden, føler det blir dumt å komme innom enda en gang imorgen igjen liksom.. :/ ser de har 3 timer ledig der i morgen tidlig,så er veldig fristende!!!... har det ikke no godt sånn her..vet det ikke er lurt å ta ultralyd hele tiden,men det sies jo at det ikke er bra for fosteret å være SÅ bekymret heller..
:(

Har prøvd å få kontakt med jordmoren min idag for å spørre om hun har noe ledig før 22aug...men ikke fått svar. Hun jobber bare mandag og onsdag som jordmor,ellers jobber hun på sykehus..så er ikke veldig mange andre dager å ta av....

Back
Topp