12 uker:)

Braxy

Tredje møte med forumet

Ble 12 uker her i går:) Synes det har gått seint siden jeg fant det ut såpass tidlig, nesten skjønt det fra han/ho ble laga, hehe:) Kvalmen og oppkast ser ut som har gitt seg, 1 1/2 uke siden sist nå så håper det holder seg:) Har fortalt det til jenta vår også, og hun har skulle sett på magen min flere ganger sia i går

Fortalte det også til resten av vennegjengen så det går nok av seg selv nå;)

Spennende tid fremover jenter:)

Gratulerer med 12 uker!!! Så deilig at kvalmen er borte da, nå kan du bare nyte å være gravid! :)

Flangre skrev:
Gratulerer med 12 uker!!! Så deilig at kvalmen er borte da, nå kan du bare nyte å være gravid! :)

Takk for det:) Ja nå skal det nytes:) Bare energien kommer tilbake nå så blir det kjempebra:)

emiliesin skrev:
Gratulerer så mye med magiske 12 :) 
her syns jeg tiden gikk sent i begynnelsen, for jeg visste egentlig at jeg ble gravid etter sengevalsen.. hehe.. merkelig men sa det til samboer etterpå at der satt det en spire.. hehe. nå er det 2,5 uke igjen til de 12 ukene er nådd og jeg gleder meg kjempe masse :D

Takker:) Hehe merket det tidlig jeg å;) Ja gled deg, snart er det din tur:)

Gratulerer! Er der snart jeg og, det skal bli bra! :) Regner med at etter legetimen i morgen så er jeg også 12 uler... Men holder meg til min egen utregning til ordinær ul ;)

Gratulerer:):):)

Gratulerer så mye med 12 uker :) Så herlig å ha nånn den magiske uken! Hehe, moro å se hvordan de små reagerer på nyheten! Søtt <3

Gratulerer så mye :) og så godt att du er kvitt kvalmen :)

så bra gratulerer:-) Da er det  bare å nyte svangerskapet

Gratulerer med 12 uker!! Må være godt å ha kommet dit!! :)

Også sikkert kjempegodt å ha fortalt det til alle.. Det gleder jeg meg til å gjøre!! Er ikke lenge til det nå..

Kose deg masse med magen, og blivende storesøster! Endelig kan du nyte, og slappe av.. :)

Back
Topp