12 uker :) :)

Idus87

Forelsket i forumet
Endelig! Er så GLAD 

alt har gått sååååå seint frem til uke 12! håper det går litt fortere nå :)

Dette stod i dag:
Gratulerer med en stor milepæl! For mange er det en stor lettelse å runde 12 uker, og med god grunn. Risikoen for spontanabort avtar dramatisk og dermed er sjansen for at barnet i magen skal få se den verden du lever i veldig stor.

Var på UL i går så VET at alt er bra med den lille <3 så betryggende å vite! kjenner meg trygg på at alt skal gå bra denne gangen, jeg har vartfal senket skuldrene mine endel! Syns det har vært hardt frem til denne uken jeg......

Gratulerer med denne magiske grensen! Gleder meg også veldig til den!

Hipp hurra! :-)

Hipp hurra! :-)

Så fantastisk herlig!!! Gratulerer så mye!!! Gleder meg til vi alle har passert den magiske grensa! Da blir det nok en mer avslappet holdning på forumet og kanskje litt mer praktiske og ufornuftige tråder ;)

Så deilig da!! Gratulerer så mye:) Jeg er 12 uker om 3 dager! :)

Gratulere så masse med 12 uker.
Det må være fantastisk! Jeg gleder meg veldig selv til jeg kommer over uke 12.
Godt og kan senke skuldrene!
Nå må du bare slappe av og nyte dagene fremover. Er så morsomt å begynne å kjenne små spark og bevegelser <3

Juba! Gratulerer med de magiske 12 uker unnagjort.
Jeg er 8 uker på mandag. Da er jeg 2/3 på vei til 12 uker. Gleder meg til å være ute av det Ostore farevannet :-D

Heier på at vi alle skal komme oss dit! :)

Gratulerer så masse!
Gleder meg også veldig til det! Håper alle babyene klorer seg fast alt de kan!!! For vi vil jo ha MAIBARN!!

Jeg er 8 uker i dag med tvillinger og håper så inderlig at de trives i magen min, slik at de vil bli i mange måneder fremover  :D hihi

Gratulerer så mye!

I morgen følger jeg etter deg. jippi!

Takk takk alle sammen :) herlig tid, ikke så kvalm lengre heller!

Back
Topp