12 uker tirsdag, hvordan fortelle?? Tips??

EnnairaM

Betatt av forumet
Oktoberskatter 2014
Hei jenter :)
På tirsdag er jeg 12 uker på vei!
Jeg og min kjære har snakket litt om hvordan vi skal fortelle det til familien, men jeg klarer ikke helt bestemme meg. Nå tenker jeg litt sånn at jeg skulle ønske de bare visste det :p

Men, det vi har tenkt:
tirsdag 25 er den store vaffeldagen. Tenkte å bruke det som unnskyldning til å invitere familien på besøk. Tenker i den anledning å fortelle det, men hvordan kan vi si det?

kreative sjeler, hjelp!
 
Jeg hadde lyst å pakke inn en smokk og en bildebok og skrive:"kan dere passe på dette til oktober?"
Så koselig! Men samboeren min klarte aldri bestemme seg så da ble d bolle i ovnen istedet:p
 
Vi skrev på bleia til storesøster at: Hurra! Jeg skal bli storesøster :) så fikk vi bestemor til å skifte bleia :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Så morsomt!
Hehe, om jeg skal legge en bolle i ovnen, må jeg be alle komme inn på kjøkkenet:p kan bli trangt, men veldig gøy også :p
 
Vi har fortalt sønnen vår det, så han har fått lov til å fortelle det til familien( de nærmeste). :)
 
Blir 12 uker på torsdag, så er ikke så farlig om han så skulle si det til noen andre feks bhg. :)
 
Har kjøpt kopper til besteforeldre, tanter og onkler :) Invitert på vaffel å kaffe i morgen. Så da blir det fortalt under kaffeserveringen :)
 
Så koselig da!:) første gang skrev vi et lite dikt om at storken kom i juni, og rammet det inn, pakket inn og ga det til besteforeldrene med søsken tilstede. Var to kjempespesielle øyeblikk:) <3 denne gangen var vi ikke like kreative:p:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Tenkte jentungen skulle få fortelle det til mormor over skype eller når vi drar nedover i påsken :)

sendt fra Note 3 - sengekos
 
Tenkte jentungen skulle få fortelle det til mormor over skype eller når vi drar nedover i påsken :)

sendt fra Note 3 - sengekos
Åh, det er jo kjempegenialt! Jeg kommer også til å fortell det gjennom søsken når jeg får nr 2/hvis jeg får/ :)
 
Jeg sa det bare over telefon til mine foreldre, ettersom jeg bor langt unna dem.
Typen fortalte sine foreldre med å si at han skulle følge meg på UL dagen etter, så da var det jubel der :) Hehe.
 
Back
Topp