12 uker...Oppdatert etter operasjon

*Carine*

Elsker forumet
ja da er det vel offisielt da...
ikke sagt det på jobben enda, tar det til uka. først må jeg komme meg igjennom operasjon på lillegull imorgen. gruer meg fææælt!

Gratulerer med 12 uker <3

Hvorfor skal du opperere i morra??

ikke jeg, er sønnen min. skal operere ned testikkelen. Full narkose og overnatting på sykehus. Ikke bra for mammahjertet i det hele tatt. Men går vel bra. Snakket med sykehuset nå, og han er nr 2 i køen så da blir vi fort ferdige håper jeg.

Den opperasjonen hadde samboeren min når han var 5:D og de festa de ordentlig når han var 18 :D

er bra de har begynt å ta de mye tidligere, for det er jo fare for både kreft og sterilitet. men skummelt alikevel når det er lille gutten som skal inn.

huff stakkars håvard som skal opereres i morgen, jeg krysser alt for at det går riktig så fint, måtte kanskje det vi også, men så falt den ned igjen. Ellers gratulerer så mye med 12 uker, jeg kommer i full fart etter i morgen [:D]

Gratulerer med 12 uker[:)][:)]

Og lykke til med operasjonen til Håvard i morra[:)]

Gratulerer med 12 uker...

vi kommer fort etter deg [:D][:D][:D]

lykke til med lillegutt i morgen.

Gratulerer så mye med 12 uker! Lykke til med opperasjonen til sønnen din i morgen!

GRATULERER MED 12 UKER!!!!

grattis med fullført 12 uker[:)]
og lykke til med operasjonen til din sønn, det går nok fint skal du se[:)]

Gratulerer med 12 uker! Og lykke til med operasjonen[:D]

ORIGINAL: SkattIMagenMin

Gratulerer med 12 uker[:)][:)]

Og lykke til med operasjonen til Håvard i morra[:)]

Koselig at de første begynner å passere 12 uker - gratulerer [:D]

Og lykke til med operasjon i morgen. Forstår at det er noe man gruer seg til [;)]

Tenk at nå beveger vi oss mot 12 uker de fleste her! det synes jeg er en ganske overveldende tanke! er super-takknemlig for at jeg fortsatt er her med dere jenter! [:D]

Gratulerer så masse4 med 12 uker[:)]
Og lykke til med operasjonen til Håvard mårra [:)]

ja da er vi hjemme igjen... endelig! gikk veldig bra, gutten min var så flink. Jeg syns det var forferdelig da, fikk likeglad-drikk og bare lo seg i hjel av alt mulig og var sååå slapp. Men lille gutten på store operasjonsbordet var litt mye for mammahjertet. Holdt meg helt til han var borte, så kom tårene. Operasjonen var over på en time, så fikk vi komme inn til han. Våknet fort, og ville sitte i fanget og sove. Da syns kroppen min det var greit å besvime (kjenner det jo i forkant), så da ble det seng og masse apparater på meg, mens Håvard lå på magen min og sov. Greit å være på sykehus når sånt skjer. Nå blir det noen dager med dop og rolige dager på han, så er han god som gull igjen.

Takk for alle hilsner!

Så godt å høre alt gikk bra med lille gullet ditt da :D Uff da... håper formen din ble fort bra da !!! hehe

Fint at alt gikk bra[:)] Sikkert godt at den er over og du kan kose deg litt mer.

Back
Topp