12 uker og UL

Firevakreskatter

Forumet er livet
Januarhula 2014
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Jeg er snart tolv uker og gleder meg til å komme ut av skapet ;) Men jeg vet jo ikke om alt er som det skal være. Leser skrekkhistorier om folk som kommer til UL og får vite at fosteret har vært dødt i ukevis.. Derfor tror jeg at det blir privat UL før vi går slipper nyheten helt løs. Hva gjør dere andre? Bare satser på at alt er ok?
Jeg har hatt en del små blødninger, så kanskje derfor jeg er ekstra nervøs. Ble konisert rett før jeg ble gravid, derfor blør jeg lett, ifølge gynekologen, men likevel er jeg veldig bekymra..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har akkurat vært til tidlig ultralyd. Rett og slett fordi jeg har hatt så lite symptomer og vært fin i formen fra dag en. Omtrent alle vi fortalte om graviditeten spurte om jeg hadde vært kvalm og hvor bra tegn det var på at alt var i orden. Jeg hadde ikke en eneste dag med kvalme... Så jeg ble rett og slett så bekymret at jeg følte jeg måtte bestille en time for ultralyd. Angrer ikke et sekund. Hadde time da jeg var 11+3 og det var såååå deilig å se den skjønne lille skapningen svømme rundt inne i magen. Ble satt frem 3 dager, noe som betyr at jeg er i dag er 12+2, plutselig over kneika. Fantastisk følelse. Kjenner at jeg endelig kan tillate meg å glede meg skikkelig :)

Back
Topp