12 uker og liten blødning!

Bunintheoven :)

Betatt av forumet
Hei

Da er jeg endelig kommet meg til 12 uker /) Det er fantastisk og litt skummelt... Lå tenker jeg jo at alt går rette veien... Så da er det mye som skal planlegges og nyheten må jo deles med nære venner, famiønsker sjefen!

Et lite skår i gleden var at det kom litt friskt blod i går når jeg tørket meg. Det var ikke så mye, men nok til at hele papiret ble rødt. Dette skjedde i går ettermiddag og kg har siden ikke hatt flere blødninger eller smerter. Det har heller ikke kommet noe brun utflod... Tenker derfor at alt er bra og at det kun var en liten rift som var årsaken. Jeg har valgt å ikke reise til legen, men tenkte kanskje jeg skulle ta en telefon dithatt han har telefonvakt.

Ellers så er knappen oppe i olabuksa og humøret og formen er på topp!

Er sikkert bare en rift, men en blødning er vel god nok grunn til å få ul på dagen? Vertfall har jeg fått det før hos min lege:) kan jo være greit å sjekke det?

Ja, kanskje det... Skal ringe i morgen tidlig og høre jeg. Hadde jo egentlig vært godt å høre at alt er vel, for selv om jeg er rolig klarer jeg ikke å slutte å tenke på det!

Gratulerer så mye med nådde 12 uker- så kjedelig med et lite skår i gleden..... Jeg håper og tror som deg at alt er bare bra!! jeg hadde selv flere småblødninger i mitt forrige avangerskap! Like ekkelt hver gang- men det var ingenting gakt!! Men du må jo bare ta en telefon til legen din å høre- kanskje han vil sjekke det ut?!
satser på at alt er fint med lille skatten!!
selv er jeg litt sånn på vent- er 12+4 og venter så veldig på første legetime så jeg kan få vite at det er noe på gang!! Er kjempekvalm og trøtt og masse symptomer- men nå vil jeg høre en hjertelyd :)

Og er jo alltid gøy med ul;) lykke til vertfall! Selv om alt helt sikkert står bra til inni magen din ;)

Takk PepsiMax :)

Hei Kamamma - ja, jeg har heller ikke hørt hjertelyd, men snakker med min kjære kusine som er jordmor østvik er flink til åforsikre meg om at det er svært sannsynlig at alt er bra!! Har ikke ny sjekk før oul i uke 17- fem lange uke!

Ja- det er det!! Prøve å ikke la tankene fly!! :) håper alt står bare bra til med den lille- venter på oppdatering!! :)

Ja, er enig med kamamma, prøve å ikke la tankene fly, og heller tenk posative tanker. Krysser alt som kan krysse for deg. Lykke til :-)

Gratulerer med 12 uker :)
Synes måten du beskriver blødningen på som veldig lovende i hvertfall, så vil tro det er en uskyldig blødning.
Jeg ville alikevel ringt legen, for å høre hva han tenker om saken og evt bli sendt til en ul-sjekk.

Back
Topp