12 uker og blødninger...

Longelang87

Blir kjent med forumet
Endelig gått over 12 uker! :)
Men jeg har blødd i 3 dager med menssmerter... :-/
Var redd det gikk galt! Merket første blødning på mandag... Ringte legevakt og fikk komme dit... Ble sendt videre til sykehuset for en UL og GU sjekk... Nervepirrende tur til sykehuset da ja!!! Ble møtt av en kjempe trivelig dame, som skulle undersøke meg..
Tok først en GU, kunne se blod, og jeg forventet meg det værste... Så var det tid for UL, og jeg skulle få beskjed om alt var OK! Hun kunne se en levende baby der inne, som sparket kjempe masse, og et lite hjerte som slo.. Det var en lettelse!! Tror jeg ble 10 kg lettere  Hun kunne til og med antyde kjønn!

Men det som ennå er litt nervepirrende, er at jeg fortsatt blør litt! (Ikke i do, men på papiret) Rødt og friskt blod, med menssmerter som er ganske såå sterke til tider :-/
Jeg må si at jeg ikke liker det noe særlig... Synes det er veldig skummelt egentlig... Selvom jeg fikk høre at alt var OK på mandag!
Snakket med ei venninne som nettopp har fått sin tredje, og hun sa at hun oxo hadde blødninger og menssmerter i det svangerskapet, og at jeg kunne ta det helt med ro...
Noen av dere som har opplevd noe lignende, eller vet hva dette kan være?
Legen klarte ikke å gi meg noe svar på hvor blødningen kommer fra, dessverre.. Men kan jo være hormonelt kanskje, eller i forbindelse med at jeg normalt egentlig skulle hatt mensen nå....? Har nå fått luftet ut litt indre tanker, så håper jeg dere kan ha noen svar til meg :)

Ellers, ha en fiin dag jenter!! 

Du trenger nok ikke bekymre deg.
Var hos en jordmor i dag og hun sa at så lenge man ser på ul en sprell levende og frisk baby så er det alt som betyr noe. Blødninger kan skje og ikke alltid farlig.
Du har jo sett den lille bebbisen din har det bra og da er det sikkert det enda, men du kan jo spørre om du kan følges opp litt mer så lenge du har blødningene - alt er sikkert bra :)

Back
Topp