12 uker og 2 dager

lillevenn

Elsker forumet
Shit, begynner å bli litt nervøs nå, kunn 12 uker og 2 dager igjen.......
Har fortrengt så lenge så mulig at den lille skal ut til slutt, men det blir liksom litt vanskelig etterhvert å la være å tenke på det..... Hva med dere, blir det bedre med tiden eller.... HJELP.... Prøver jo å tenke på at kvinner har jo født i alle år, men de er jo ikke meg da...

Kvinner har klart det til alle tider - og som en annen dame sa til meg (hvordan hun hadde forberedt seg)
- Når små tenåringsjenter klarer det (no offence unge mødre!) så må vel JEG klare det, som er en voksen dame!

Forresten lykke til - jeg tror du klarer det helt fint - ellers er jo de på sykehuset der for å hjelpe deg[:D]

Det er rart, for samme hvor mye vi sier at dette klarer du helt fint, så tror du det nok sikkert ikke.[:D]
Sånn var ihvertfall jeg..grudde meg noe helt enormt...og ja, jeg hadde en litt tøff fødsel..men vet du hva...jeg hadde jubla hadde jeg blitt gravid igjen idag!...skal defently ha flere unger(selv om jeg ikke kunne fatte og begripe under fødselen at folk med vettet i behold gjor dette flere ganger frivillig!) og gleder meg vilt til neste gang jeg er gravid.
Skal nyte hver dag i svangerskapet og ikke grue meg for å fø før den dagen jeg står på føden......og da har en egentlig ikke tid til å grue seg så mye...naturen går sin gang uansett....[;)]

PS: Du klarer det helt fint og du kommer til å være stolt som en hane(høne?[8|]) i tia etterpå for at du klarte det![;)]

Back
Topp