12 uker igjen :)

*AJJ❤️*

Elsker forumet
Februarbarna 2023
I dag er jeg 28+2 uker på vei og det er kun 12 uker til termin :) flere enn meg som synes tiden raser av gårde?? Hva har dere fått i hus? Vi har bag til søskenvogn, grindseng og klær klart :) søskenvogn og bilstol er vel det som mangler :P Hehe :)ImageUploadedByTapatalk1354875916.346576.jpg

så fin mage :) synst tia går skremmende fort... :) her mangla vi vel berre bilstolen men vi venta nr 3 da så vi he masse fra før.... :)
å sia vi får 3 gutten he vi alt av klær også :)

Så fint magebilde! :) Jeg har syns tiden har gått sakte til nå, men jeg fikk litt panikk da jeg så at det bare er 15 uker igjen. Det føles som ingenting! Jeg som ikke har handlet noe som helst enda, må vel begynne med det snart.. Men jeg venter nok til etter jul, kan jo hende nissen kommer med noe. ;)

Så flott mage du har :) Jeg er i uke 28 + 1 i dag og synes det går kjempe fort! Her mangler vi stellekommode og div. andre småting, men venter til etter jul med å kjøpe dette :)

Synes også tiden har gått fort.. Må ha ny matte på stellebordet, og mer jenteklær.. Ellers så har vi det meste fra vi fikk storebror..

JA jeg syns faktisk det går altfor fort denne gangen. Men samtidig vil jeg bare bli ferdig også. Dette blir mitt siste svangerskap, så jeg ønsker å bare nyte den lille tiden som er igjen :)

Vi har det meste i hus allerede, hadde nesten alt fra før. Det vi mangler nå er en vugge så hjul som han skal bruke i begynnelsen. Er så greit å ha hjul på den slik at jeg lett kan trille den ut i stua :)

Så fin mage :)
Jeg syntes også tiden går veldig fort, har en aktiv gutt på 20 mnd hjemme så har ikke tid til og slappe av:) håper siste del går like fort :D

Jeg synes det går så sakte jeg! Haha..

tiden flyr..jeg er også 28+ 2 idag:) vi kommer til å bruke januar til å skaffe alt vi trenger... Har arvet masse klær, en seng og et bilsete. Så noen av de store tingene er unnagjort. Vi skal pusse opp barnerommet i romjula så da er det klart til å fylles etter det:)

Jeg har synes det har gått veldig sakte store deler av svangerskapet (ennå jeg først fant ut at jeg var gravid i uke 8). Jeg nyter i midlertidig det å være gravid, men jammen skal det bli godt når mars kommer. Jeg slapper ikke helt av før han er ute:)

Back
Topp