12 uker idag!

Cameleon

Gift med forumet
Hipp Hurra!! Idag runder jeg 12 uker!!
Helt utrolig!!
Endelig ser det ut som at vi skal få oppleve å bli foreldre, og det varmer langt inni hjerterota!!

Nå puster jeg lettet ut, og gleder meg til å få være her, sammen med alle dere, til Mars!! [:D]

Juhuuuu gratulerer så myyyye!!!!!

JAAA, og her satser vi på at alle blri med oss frem til mars nå[:D]

så bra!!! gratulere så masse!!!![:D]

Gratulerer såå mye med 12 uker[:D]

Så bra! [:D] Gratulere med 12 uker!! jeg kommer etter i neste uke!![:D][:D][:D]

Tusen takk alle sammen!!

ORIGINAL: Aravis

pokker, jeg glemte å lage tråd til deg i dag!! [8D]

MEN: gratulerer med 12 uker søta mi!!! [:D][:D][:D][:D]

Haha, søte du! Det går så bra! ;) Jeg fikset meg en tråd selv jeg ser du! [8D][;)]
Tuuusen takk! Utrolig deilig å ha kommet til 12 uker altså!! Selv om jeg trodde jeg skulle juble litt villere når jeg kom til denne milepælen,ikke bare ligge rett ut på sofaen! Fnis! Men feiringen skal jeg ta igjen senere!! haha!

Æsj!! Var visst krig om å lage denne tråden i dag gitt! [:D] Jeg som tenkte å lage en sånn tråd jeg også!! Grattis med 12-uker'n!!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Surita

Æsj!! Var visst krig om å lage denne tråden i dag gitt! [:D] Jeg som tenkte å lage en sånn tråd jeg også!! Grattis med 12-uker'n!!! [:D][:D][:D]

Lag deg en slik tråd du også snuppa! 12 uker må feires!! GRATULERER til deg og lillebebis!! [:D][:D] Er det ikke deeeilig vel? [:D]

Jammen det var ikke til meg selv jeg skulle lage denne tråden... Den skulle være til deg!! [;)]

HIPP HURRA for 12 uker [:D][:)] Man slapper mye mer av i kroppen når man er over den kneika [8D]

ORIGINAL: Surita

Jammen det var ikke til meg selv jeg skulle lage denne tråden... Den skulle være til deg!! [;)]

haha, jeg er treeeig! [8D] Takk for omtanken snuppa!! [:D][:D]

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

HIPP HURRA for 12 uker [:D][:)] Man slapper mye mer av i kroppen når man er over den kneika [8D]

Absolutt!! [:D]

ORIGINAL: Cameleon

Hipp Hurra!! Idag runder jeg 12 uker!!
Helt utrolig!!
Endelig ser det ut som at vi skal få oppleve å bli foreldre, og det varmer langt inni hjerterota!!

Nå puster jeg lettet ut, og gleder meg til å få være her, sammen med alle dere, til Mars!! [:D]

Grattis med 12 uker!! [:D] Jeg er også 12 uker i dag, jippi!!! En herlig følelse! [:D][:D]

Back
Topp