12 uker idag!

puusen

Forumet er livet
juhu!! hoppe i taket[:D]
virker som kvalmen holder på å slippe taket og!! ahh!!

Grattis!
må føles fantastisk!!

Gratuuuulerer så mye:):)

Gratulerer[:)]

Jeg er 12 uker i morgen, men hører til på desember forumet. Har termin 29. desember.

Gratulerer! [:)]

ORIGINAL: puusen

juhu!! hoppe i taket[:D]
virker som kvalmen holder på å slippe taket og!! ahh!!

Gratulerer!
Håper jeg kan si det samme om 12 dager... Kvalmen holder på å ta knekken på meg...[:'(]

ORIGINAL: Lucky78

Jeg er 12 uker i morgen, men hører til på desember forumet. Har termin 29. desember.

gjør jo forsåvidt det jeg og. men regner med å gå over. gikk 9dager over sist. og både mamma og søsters har gått en uke over med alle.

ORIGINAL: puusen

gjør jo forsåvidt det jeg og. men regner med å gå over. gikk 9dager over sist. og både mamma og søsters har gått en uke over med alle.

Håper jeg går over denne gangen, jeg også. Blir liksom så sent på året for å feire bursdag når det blir desember[;)] Første gangen fikk jeg 19 dager før termin, og andre gangern 12 dager etter. Så det blir spennende hvordan det går denne gangen[:)]

ORIGINAL: mamma til mads

Gratulerer så mye med 12 uker [:)]
Sign!

Håper jeg går over denne gangen, jeg også. Blir liksom så sent på året for å feire bursdag når det blir desember[;)] Første gangen fikk jeg 19 dager før termin, og andre gangern 12 dager etter. Så det blir spennende hvordan det går denne gangen[:)]

oj! det var store sprik! blir spennende å se da[:D]

gratulerer!!!! jeg følger etter deg i morra [:)][:)]

Back
Topp