Oktoberskatt2013
Flørter med forumet
Oi, så gøy! Gratulerer så mye 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi har ett barn fra førHar du flere barn fra før?![]()
Blir mye ekstra oppfølging på meg ja. Vet du om det er en-eggende el to-eggende du venter?
Mine er to-eggede, men jeg har høyt BT så står på medisiner for det. Jeg blir da fulgt opp på sykehuset. Og jeg skal på kontroll i uke 12 med UL for å finne morkakeplasseringer og måle fosterhinner. Så blir det OUL i uke 17-18. Og så blir det hver 14dag etter det sa legen på sykehuset
I tillegg skal jeg til jordmor i kommunen noen ganger innimellom for samtaler![]()
KoseligJa vi har ett barn fra før![]()
Nei jeg vet ingenting, har ikke vært til ultralyd med fosterdiagnostikk enda, men blir henvist videre fra fastlegen på mandag og da håper jeg at jeg blir kalt inn raskt...
Jeg har sett på ultralyd at det er to ja, og jeg synes det så ut som at de lå i hver sin sekk men jeg er ikke lege så hjelper ikke hva jeg tror ;-) Jobber på ultralydlab innimellom så tok meg en titt og glad er jeg for det for hadde ingen planer om tidlig ultralyd! Greit å få litt lengre tid å forberede seg på enn å finne det ut på oul!Ok! Men du hhar sett på UL at det var 2? Lå de i hver sin fostersekk eller i samme?Du blir nok helt sikkert kalt inn raskt.
Vi fant ut at vi ventet tvillinger på privat UL i uke 7+3, fikk komme til fastlege 2 dager etter og allerede 8+6 var jeg på første time på sykehuset![]()
Det er mange tvillinger i slekta vår så har i alle år visst at muligheten var der men jeg ble jo sjokkert likevel ...gutt1 post: 15705948 skrev:Koselig
Har dere tvillinger i familien, eller var det fullstendig uventa?
leder meg til å følge deg de neste mnd![]()