12 uker idag :D

Finnsikkemer

Forumet er livet
Hei :)
Endelig har jeg finni ut åssen jeg skriver her.. :P har lissom lurt på det en stund.. hehe..
Er kjempe letta idag! endelig over den største risiko perioden. di 3 første mnd har vært litt opp og ned.
både form og humøret har svingt en del.
For  litt over 1 uke siden fikk jeg høre hjerte til den lille slå for første gang. Utrolig rar opplevelse, men veldig deilig å ha hørt det. lenge lurt på det med å ta en ultralyd før uke 18. Bare for å sjekke at alt er som det skal. men etter at legen min fant hjerte lyden, og sa at hun var ganske så sikker på at den lille var sprek og frisk (ut ifra det hun hørte) så droppa jeg den "før" ultralyden.
I september skal jeg på "ordentlig" ultralyd, gleder meg :)

Velkommen inn hit og gratulerer med 12 uker!!
Deili å høre hjertelyden for da er det liv:)

Jeg synes også det var litt "uoverkommelig" første gangen jeg kom meg inn her.. hehe
Men er glad for at jeg meldte meg inn for synes det er så fint å dele erfaringer, spørre og svarer hverandre!

Gratulerer masse! Vi har termin samtidig vi da[:)] Jeg er også 12 uker i dag :)

Gratulerer med 12 uker og velkommen inn hit [:)]

moro da:) var en liten tur hos legen idag. har vært så sykt sliten og trøtt i det siste.
viste seg at jern nivået hadde sunket litt siden sist. og det så ut som det kom til å synke mer. så måtte begynne på jern tilskudd. åssen har formen din vært??:)

Grattis medd vel overståtte 3 mnd [:D]

Gratulerer med 12 uker[:)]

Back
Topp