12 uker idag <3

spent?

Blir kjent med forumet
Ja da var de magiske 12 ukene nådd.
Var på svangerskapskontroll, har urinveisinfeksjon og litt lavt blodtrykk som er ganske vanlig, og noe voldsom kvalme som er satt inn så er sykmeldt en ukes tid.
Ellers var det ingen gynekologisk undersøkelse, det var det sist. Pleier det ikke være det?
Så har vært hos apoteket fått pensilin, og kjøpte den kosttilskuddpakka for de fra 2.trimester :)  Tiden flyr gitt!!

Gratulerer så mye med 12 uker :D 

Hmm, jeg har aldri hatt GU ved graviditet, så det er nok forskjellig hvor man går tenker jeg.

Vi er også 12 uker i dag og hadde kontroll i går. alt stod bra til og b.t var 100/50 så ganske bra til å være meg... Ha ha--- 

Nå er det bare å glede seg til sparkene slik at grav kan bli ordentlig virkelig... :D

Takk. 
Hørt om flere som har hatt gu, men da kommer det vel ann på legen. 
Fikk heller ikke høre noe hjerteslag heller, men så hjerte banke for noen uker siden hos fastlegen (var vikar idag). Så nå må jeg bare få ringt jordmor og bestilt time der, men de har jo helsprø telefontider...

var på første kontroll på onsdag og jeg fikk full gu, en venninne av meg gikk til kontroll til jordmor og hun fikk ikke gu, så det høres ut som det kommer an på hvor du går på kontroll. 

Gratulerer med 12 uker :-) 

Back
Topp