12 uker i morgen og UL - * OPPDATERT *

Babylykke81

Glad i forumet
I morgen er jeg altså 12 uker

Vi skal på UL også, så jeg er veldig spent.... Skrekkblandet fryd, kan man vel kalle det. Håper å få se lille mini "sprelle og turne" der inne og at alle mål ser ut som de skal <3

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, da har vi hatt en kjempe flott time med screening og UL.
Jeg var så nervøs at jeg var helt kvalm før timen, men det gikk veldig fint.
Mini var veldig aktiv, gjorde hikke- bevegelser, peiva med armer og bein, og hjertet slo så fint <3
Vi fikk se en normal nakkefolder, to hjernehalvdeler, 5 fingre og tær på hver hand/fot og alt så helt normalt ut <3
Samboern filmet skjermen, så nå har vi de søte bevegelsene på film <3
Utrolig deilig altså. emoticon

Ble satt 3 dager tilbake, så er visst bare 11 + 4 ut i fra størrelsen. Og det skjønner jeg egentlig, siden jeg tok eggløsningstest og vet at syklusen min var 3 dager lengre den mnd. Da stemmer ikke de vanlige mensberegningene på 28 dager. Så da er foreløpig termin 15 oktober. Den endelige terminen blir vel satt på ordinær UL 14 mai.

Men nå skal resten av venneflokken få vite nyheten :0)

Gratulerer så mye med 12 uker i morgen :D  og masse lykke til i morgen, skal tenke på deg

Gratulerer med 12 uker!:-):-) lykke til på UL i dag, det går nok kjempebra:-)

Spennende!! :)
Håper dere får en kjempefin opplevelse... 

Jeg skal på ul på fredag selv, da er jeg 12+1 :) Det er morro! 

Anik skrev:
Lykke til på UL og Gratulerer med 12 uker! Skrekkblandet fryd ja, har ul i morgen og føler det samme:)

Håper det gikk bra i dag?

Rugekasse skrev:
Spennende!! :)
Håper dere får en kjempefin opplevelse... 

Jeg skal på ul på fredag selv, da er jeg 12+1 :) Det er morro! 

Masse lykke til på fredag  Skal tenke på deg!

Så bra :D Koselig å få se at alt er bra da... Jeg gruer meg litt til denne nakkefolden.... :P 

Så bra :D Koselig å få se at alt er bra da... Jeg gruer meg litt til denne nakkefolden.... :P 

Rugekasse skrev:

Skjønner det. Jeg var veldig nervøs selv, og det handler mye om å vite hvordan man skulle håndtert det dersom noe så unormalt ut. Men bare tenk at det er jo en veeeldig liten sjanse for det i utgangspunktet.
Det føles veldig godt etterpå, så du får glede deg til det er overstått.
Han brukte også veldig lang tid på å sjekke alle mål, så jeg fikk nyte synet av lille sprell ganske lenge. Det var så herlig :0)
Lykke til. Klem

fantastisk:)

Back
Topp