12 uker i dag :)

Rinya

Betatt av forumet
Nå er jeg endelig 12 uker på vei [:D][:D] Deilig å ha kommet så langt, håper tiden fortsetter å gå så fort [:)]

oioioi grattis, første store milepæl! [:D][:D][:D]

Gratulerer!!! Da er du 6 dager lengre enn jeg da :) Kanskje vi havner på føden i lag, hahahahh!!!

Men hvilken helsestasjon skal du gå på? Jeg har ikke anelse hvor de er hen nå jeg!! Vet det er en på skolen vår ( ikke den som vi gikk på altså, men den andre i bygda [;)] ), men vet ikke hvor noen andre er. Tror muligens det er en ved siden av gamlehjemmet?

Takk :)
Mulig vi havner der sammen ja :) Men tror kanskje det ender med at jeg må ta keisersnitt pga muskelsykdommen så da er det vel mulig at jeg må inn før deg. Ikke helt sikker på hvordan det funker.
Helsestasjonen jeg skal på er rett med legekontoret der, så da er det vel der du også skal vil jeg anta :) Har første time der den 10. august :)

Ja, har der ved gamlehjemmet :) Synes det legekontoret er heilt topp, å han legen jeg har er og kjempe grei. har gått der i 10år og jeg er ganske mye til legen. Men ikke fult så begeistret for han andre legen da. Da fikk du jo rask 2. kontroll til legen da. jeg skal ikke ha min 2. kontroll hos legen før etter ordinær ul. men måtte bare ringe å få time tidligere hvis jeg følte jeg trengte det sa han.

Ja, var hos legen i uke 7. og på tre innvendig UL før jeg var 7+4. Så derfor fikk jeg time til andre kontrollen i aug :)

Blir spennendes å se hvordan vi kommer til å følge hverandre da! Hvis du får KS, så er det jo en sjans for at vi ender opp der inne samtidig, hvis jeg får på tiden da! [:)]

Nå er jeg litt forvirra. Hvis jeg er 12 uker og du er 11 uker (gratulerer med 11 uker forresten[:)]) Så har vel jeg termin 1 uke før deg og hvis jeg skal ta keisersnitt så blir vel det enda litt før det igjen. Må ikke du få litt før for at vi skal få samtidig da? Er det bare jeg som tuster?

gratullere masse med 12 uker:)[:D][:D]

Takk :)

Crap... Det stemmer jo... Hehehe!!! Tenkte KS var en uke før jeg, men det er det jo IKKE, noe jeg i grunn vet. Huff, heheh!!!![:D][:D][:D] *må seriøst snart komme meg hjem fra jobb hehe!!*

Gratulerer så mye med 12 uker!! Ikke så lenge til jeg og er der[:D]

Back
Topp