12 uker i dag

tingeling1

Forumet er livet
Akkurat 12 uker på vei i dag, og ferdig med 1/3 av svangerskapet.... Har sett frem til å komme over de 12 ukene, siden det jo skal være mer sikkert da, men jeg er likevel fortsatt redd.... Prøver å roe ned meg selv, men det ligger liksom i bakhodet...

Hei tingelingen2!!

Hei jeg er 15uker og 2 dg på vei, og kan fatkisk kjenne liv. Det er moro. Dette er barn nr 3 så det er vel derfor jeg kjenner det tidlig. Håper du kommer deg over skrekken, for det virker jo som om den liie sitter godt fast der inne og ikke har tenkt å stikke av. Bare ikke ta for tunge løft, i julestria, selv om det virker fristende å få ting gjort selv, i en fei.
Jeg har mista en gang, og det er ikke så¨moro, men var bare 6 uker på vei da, og da trøster jeg meg med at det var feil med fosteret og at kroppen gjorde det som var naturlig for kroppen. Egentlig bra at vi fungerer slik.
Lykke til videre, kjære deg. Det går nok bra skal du se!!

Klem fra j.elise.

nå har jeg også komt meg over den "magiske "grensa.har venta lenge på det gitt.

men kan ikke si jeg er så mye mer letta.har sakt til meg selv hele tiden at når jeg kommer til uke 12,da skal jeg slappe av og nyte det!vel nå er jeg jo her å sier til meg selv,om bare en uke til da kan jeg slappe av....[&:]

tror jeg ikke kommer til å slappe av før barnet er ute![&:]

jeg har også kommet over den magiske 12 ukern.Kjempedeilig,men jeg jubler høyere hvis jeg klarer å passere de neste 12 ukene[;)](med tanke på min med situasjon)

Åhh, så morro da. jeg også er 12 uker i dag!!!!! [:D]

Føleer at nå kan jeg slappe litt mer av, men jeg kommer nok til å være litt urolig helt til slutt!
Blir kanskje bedre etter ul. da har jeg liksom sett litt liv der inne....[8|]

ORIGINAL: Laila76

jeg har også kommet over den magiske 12 ukern.Kjempedeilig,men jeg jubler høyere hvis jeg klarer å passere de neste 12 ukene[;)](med tanke på min med situasjon)

denne gangen går det bra skal du se![:)]

ORIGINAL: Stardust

Takk stardust[:D]Håper det hvertfall.Nå har jeg akuratt kommet hjem fra sykehuset,etter å ha fått satt på en cerclage på livmorhalsen,og alt gikk bra.

Ja det er utrolig deilig å være over de første 12 ukene... Nå kan man slappe av, og bare glede seg over at magen vokser.

ORIGINAL: Stardust

Takk stardust[:D]Håper det hvertfall.Nå har jeg akuratt kommet hjem fra sykehuset,etter å ha fått satt på en cerclage på livmorhalsen,og alt gikk bra.

å så flott alt gikk bra.kan jeg spørre hvordan det virker?inngrepet liksom?kjenner du noe av det i etter tid?hilsen nysjerrig nils.blir så fasinert av alt di kan gjøre nå til dags.[:D]ble litt mye quoting her nå..[:D]

å så flott alt gikk bra.kan jeg spørre hvordan det virker?inngrepet liksom?kjenner du noe av det i etter tid?hilsen nysjerrig nils.blir så fasinert av alt di kan gjøre nå til dags. ble litt mye quoting her nå..
Meninga med cerclagen er at den skal holde livmorhalsen lukket.Det er sydd igjennom fra ene siden til den andre,og knytt fast på den ene siden.Så jeg får håpe den holder.Jeg kjenner tråden når jeg sitter rett opp og ned,og er fryktelig sår men det går vel bort etterhvert.Tråden vil jeg nok kjenne hele tiden fremover , men det får heller være,blir sikkert vant med det til slutt.klem

Back
Topp