12 uker - i dag!!!

BabyMama

Glad i forumet
Endelig 12 uker på vei[:D] Den magiske milepælen når ting begynner å stabiliserer seg og moroa tar til. Så fra nå av kan det vel bare gå en vei - jeg vil bli stor og rund (ouææææ)! Kvalmen er nesten borte og jeg flyr på do hele tida. Kjenner også hvor livmora sitter, og at det skjer noe der nesten fra dag til dag [&:] KJEMPESPENNENDE!!!

Gratulerer. Jeg gleder meg også til uke 12. Det nærmer seg med stormskritt. Har ikke lagt på meg noen kg enda, men magen føles oppblåst, og det er ubehagelig å gå med bukser. Best å ha knappen åpen og en lang genser. Bedre når de andre vet det, og jeg kan gå i andre klær......

å så deilig å ha kommet dit da.gratulerer[:D]

gratulerer så mye[:D] skjønner du er glad, er 12 uker på vei på lørdag og kan nesten ikke vente[:D][:D]

åhh, gratulerer. [:D]
har lyst å løpe forbi alle dagene og fram til 13. des. da er det gått 12 uker og vi skal til jormor den dagen også!
krysser beina og håper på det beste!!![;)]

og da var jeg også 12 uker på vei[:D] og i går var jeg hos legen og fikk høre hjertelyden til begge to, det var utrolig stort. de lå på hver sin side av magen, hmm dårlig med søskenkjærlighet allerede[:)]

jippi...
gratulerer meg selv med 12 uker[:D][:D]

Back
Topp