12 uker i dag :) suuuuuuuuuulten....

tyren86

Forelsket i forumet
Jippiiiiii i dag er jeg 12 uker. Skulle egentlig på kontroll i dag men siden jeg som vanlig ikke fant legelappen så måtte jeg få ny timetallemandag. Jeg var sikker på at det var halv ti . Jeg ringte kvart på ni bare for å være sikker og jaggu hadde jeg ikke time kvart på ni. Surrehue meg....... :/

men men. Uansett så har jeg såååååå mye matlyst i dag. Raljerer er 4 skiver og masse kyllingvinger og to freia sjokoladepåskeegg inntatt... Mmmmmmmmm :) deilig med matlyst <3

Gratulerer med 12 uker!!
Kjenner meg igjen i surrehuet. Jeg dro til legen i går, men hadde ikke time før i dag gitt.

Gratulerer med 12 uker :)

Gratulerer med 12 uker! :)

Jippiiiiii i dag er jeg 12 uker. Skulle egentlig på kontroll i dag men siden jeg som vanlig ikke fant legelappen så måtte jeg få ny timetallemandag. Jeg var sikker på at det var halv ti . Jeg ringte kvart på ni bare for å være sikker og jaggu hadde jeg ikke time kvart på ni. Surrehue meg....... :/

men men. Uansett så har jeg såååååå mye matlyst i dag. Raljerer er 4 skiver og masse kyllingvinger og to freia sjokoladepåskeegg inntatt... Mmmmmmmmm :) deilig med matlyst <3

Har det kommet freia sjokoladepåskeegg i butikken??? Gratulerer med 12 uker :) :)

Kvalmen er nesten borte her også :) Orker ikke så mye søtt, men herre for en matlyst! Jobber på skole og må ha mat i hvert eneste friminutt. Etter å ha gått ned i vekt i førsten synes jeg det er utrolig deilig å orke mat igjen.

Gratulerer med 12 uker!! ååå påskeegg!!! m en liten kaffekopp v siden av... d e naaamm!!!

ååh, gratulerer med 12 uker :D herlig følelse!

hehe. fort gjort å glemme timen da, du får spørre om de kan sende deg den på sms neste gang, det gjør legen min med meg :) for da vet jeg alltid når jeg har time;D
hehe. godt med matlyst da! bare å kose seg det ;D

Back
Topp