12 uker i dag og UL!

Noelle

Februar 2014
Februar 2014 - Skjult forum
Novembergull 2017
Ja, da har jeg endelig også nådd 12 uker etter å ha blitt satt tilbake over en uke på forrige UL. Kjenner jeg er dritnervøs for denne UL'en, nå får det liksom briste eller bære. Er livredd for at noe skal være galt, har helt vondt i magen. Men dette må jeg gjennom, og hvis alt er friskt og normalt, så kan jeg kanskje bare glede meg fra i dag av!

Gratulerer med 12 veker ! Milepæl, krysser fingre for at ulen vise at alt er som det skal være :) men skjønner bekymringer og tanker! -har de til og fra endå eg og, og det slippe nok ikkje "tak" før alt er over :) mulig eg slapper mer av etter oul i veke 19!

Førstemann: 31.aug-09 ❤
Andremann: ventes 7.feb-14 :))

Gratulerer med 12 uker og lykke til i dag! Kanskje du er nærmere 13 uker nå på denne ul, hvem vet ;)

Noelle jeg har det på akkurat samme måte som deg, skal på ul i morgen på Volvat og jeg gruer meg sånn :-( så i dag har jeg helt vondt i magen :-)

Venter førstemann 23/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

Gratulerer med 12 uker! Satser på at alt er i sin skjønneste orden på ultralyden, men skjønner bekymringen din :/
En klem skal du få på kjøpet!

Gratulerer med 12 uker!:) lykke til på ul:) det går nok bra skal du se:)

Termin 9. februar med første frøet:)

Åh gratulerer så masse!! Kjenner meg veldig igjen i det du skriver, jeg er 12 uker på fredag og da skal jeg til Mortensen. :) grugleder meg!

Hold oss oppdatert da, og masse masse masse lykke til!! :)

ImageUploadedByBV Forum1375690621.991314.jpg
Fikk se den nydeligste lille elsklingen! Helt perfekt og veldig livlig! Ble flyttet frem, så er 12+3! Er 10kg lettere! Puh..

Termin 16. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Så bra at alt gikk bra med lille!!:) så herlig bilde:)

Termin 9. februar med første frøet:)

Så koselig bilde! Jeg ble helt rørt av å se på det! Så godt å høre at alt sto bra til! Da kan du slappe av og nyte tida.

Så fint bilde! Helt utrolig å tenke på at de er så ferdige babyer der inne! :)
Ja, jeg vet! Et helt lite menneske fiks ferdig med organer og alt! Nå skal lilleklumpen bare vokse seg stor og tjukk :D

Back
Topp