12 uker i dag :D :D

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Var hos jm for første gang i dag, ble satt fram 3 dager, så er 12 uker i dag :D :D endelig, hurra :D og på toppen av det hele fikk vi første livstegn, ett bankende hjerte fikk vi høre <3 Ble rørt til tårer <3 Så lykkelig og lettet nå :)

Så herlig! :) Gratulerer med 12 uker :)

Takk :-) Ja det var helt spesielt :-) Tenk at ett lite hjerte banker og slår til inni magene våres ... :-)

Å, så herlig!! :) Gratulerer med 12 uker :)

Ja aa :) og om ikke så lenge er alle oktober damene over 12 ukers milepælen, det går fort :-)!

Gratulerer :D Helt fantastisk :D

Hurraaaaaaaa :D Så herlig :)

Takk jenter, godt å nå denne milepælen :-) Ja bare å glede seg masse Armani :D

Gratulerer!!! Men åhr... vi skulle jo ha samme termin! Hehe... neida. blir vel forandret på oul uansett=) Hva syns du om jordmor? jeg syns hun er helt fantastisk!=)

Gratulerer!!! Men åhr... vi skulle jo ha samme termin! Hehe... neida. blir vel forandret på oul uansett=) Hva syns du om jordmor? jeg syns hun er helt fantastisk!=)
Hehehe :D Ja den blir vel forandra nok en gang tenker jeg :p Hun var jo helt amazing :D fantastisk dame altså!

ja, det syns virkelig jeg også=) gleder meg til neste time. Glad det er vanlig å bare gå til jordmor her, og ikke lege=)

Ja sant :-) Jeg har en kontroll hos lege i april, men det er grunnet ryggskade og tilrettelegging/behandling så svangerskapet ikke skal bli helt uutholdelig mot slutten :-) ellers er d bare jordmor:)! Kunne aldri tenkt meg å gå til lege uansett ;)

Back
Topp