12 uker!! Glad ,men forsatt litt bekymret.

Hormonella

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Hadde time med jordmor på torsdag og fant ikke noe hjertelyd, så klare ikke å sleppe jubelen løs helt ennå. Skal tilbake til jordmor 19 april, så får vel kanskje vente med hurra frem til da :) Fler som fikk høre hjertelyden senere enn 12 uker??

legen min sa at hun ofte ikke sjekket hjertelyden før tidligst uke 14 nettopp fordi det ofte kan være vanskelig å finne den før da og da blir alle så urolig.

Gratulerer med 12 uker :D Dessverre er det sånn at det ofte er vanskelig å finne hjertelyden, og 12 uker er jo fremdeles tidlig :)

Gratulerer med 12 uker :) Jordmoren min sjekket ikke hjertelyd før uke 14 sist gang, så tror ikke du trenger å bekymre deg. Krysser fingrene for at du får høre det ved neste kontroll :)

Gratulerer med 12 uker :-) sist jeg gikk gravid fant de ikke hjertelyden før i uke 15. Ble kjempe redd når de ikke fant den før men har en liten jente her hjemme som blir 2år i mai.

Er bare denne gangen de har sjekket så tidlig hos meg, de andre gangene prøvde de først i uke 15 og 16 (to forskjellige graviditeter) og selv da sa jm at hun kanskje ikke fant den, jeg måtte ikke bli redd! Så ikke bekymre deg, alt er sikkert i skjønneste orden, men når de er så små så må nok doppleren treffe rett på den lille for å fange opp lyden og den har god plass å gjemme seg ennå :) kanskje er ikke livmor komt så langt oppforbi skambeinet ennå heller :)

Takk for gratulasjoner og svar allesammen :) Ikke fult så bekymret lengre :)

Gratulerer , et stor hurra for 12 uker!!! :D

Jeg fikk høre hjertelyd hos jordmor i uke 12, men da var så vidt hun ville høre etter.
Å sa sikkert hundre og ørti ganger at jeg måtte love å ikke bli bekymret om hun ikke fant den,
fordi det kunne være veldig vanskelig å finne! :)

Tenker det at du ikke trenger bekymre deg sånn jeg ;)
12 uker Hurra Hurra! :D

Back
Topp