12 uker endelig

Endelig kommet til uke 12. Etter mange nedturer og en veldig røff start på graviditeten. Med blødninger, mye vekt tap pga. HG (ekstrem svangerskap kvalme) og mye stress. Men lille gullet er der inni å vi har endelig nådd uke 12 (lettelse). Så er det ul på torsdag :-) gleder meg veldig til den.

Å så deilig! Gratulerer!

Hurraa:) har også nådd den magiske grensen idag, lettet følelse:p håper formen din har tadd seg opp, her kaster jeg opp enda:(

Hurraa:) har også nådd den magiske grensen idag, lettet følelse:p håper formen din har tadd seg opp, her kaster jeg opp enda:(

Formen er desverre ikke så mye bedre her heller. Kasta opp sonden på fredag. Får i meg litt mat men ikke så mye. Forferdelig kvalm å brekker meg av ALT. Så blir vurdert imorgen når jeg skal innpå syghuse igjen om dem legger ned en ny sonde. Håper jeg slipper men det blir legenes vurdering etter hvor mye kalorier jeg har klart få i meg hver dag. Men håper det snart vil snu så formen tar seg opp igjen.

Formen er desverre ikke så mye bedre her heller. Kasta opp sonden på fredag. Får i meg litt mat men ikke så mye. Forferdelig kvalm å brekker meg av ALT. Så blir vurdert imorgen når jeg skal innpå syghuse igjen om dem legger ned en ny sonde. Håper jeg slipper men det blir legenes vurdering etter hvor mye kalorier jeg har klart få i meg hver dag. Men håper det snart vil snu så formen tar seg opp igjen.
Huff:/ da har du det værre enn meg, håper formen din tar deg opp og blir bedre! Så man kan nyte graviditeten litt også, er så førferdelig og være så dårlig :( krysser fingrene for deg:)

Gratulerer så mye!! :-) :-) Her jubles det også for 12 uker idag! Skal jammen ikke klage på formen, når jeg leser hvordan noen av dere andre har det. Lykke til videre i svangerskapet, håper så inderlig at formen din bedrer seg <3

Back
Topp