12 uker :D

januarbarn på vei

Blir kjent med forumet
Endelig er jeg 12 uker og skal ha min første kontroll i morgen:) Håper å få høre noe hjertelyd eller noe for merker fortsatt på den at det er litt uvirkelig.. Hele familien vet nå at jeg er gravid, men vil vente med å offentliggjøre det for "alle" før jeg har hørt eller sett noe liv. Så er det bare å tenke på innkjøp! Er så vanskelig når det er første barn... Vil begynne med litt praktiske ting først for å slippe en haug med utgifter rett før:) Noen som har noen tips om billige nettbutikker?? :)) 

Gratulerer med å ha nådd første milepæl! Er selv 12 uker i dag. Endelig! Hihi...

Gratulere med 12 uker til dere begge :) deilig når første milepæl er nådd.

Tuppeline skrev:
Gratulere med 12 uka

sign ;) 

gratulera masse md d 12 veker begge to :) eg er sjøl 10 veker idag og føles som en milepæl kver dag ;) glede meg til de magiske 12 :D

Gratulerer så mye ! :D 

Er selv 12 uker nå og skal på UL i morgen. Syns også det er litt godt å betryggende å få den bekreftelse før vi forteller det til "alle" :) 

Lykke til!

jeg er også 12 uker i dag.. Men har ikke vært på noe ul.. skal bare på ordinære. Men skal til jordmor om en uke og håper jeg får hørt hjertelyd da. Koleger og familie og noe venner vet. Men etter jordmortimen fortelle til jentene mine og flere venner.. Resten av verden får vite etter UL.

Gratulerer med 12 uker

Back
Topp