12 timer

jc

Gift med forumet
I natt sov lillebror 12!!!!!! timer uten mat!!! Putta smokken inn to ganger i 3tiden, og han sov helt til 7 :-)
Da hadde jeg vondt i puppene!! :smiley-ashamed008 ;)
Så her i huset er lillebror mye flinkere enn storebror å sove!!

Sniker fra februar 2013. Er det første gang han sover tolv timer? Har det bare økt på hvor lenge han sover? Er litt spent på lillemann her, her sov han helt til kl 03 i natt. Alldri sovet så lenge før. Lurte og på og prøve å putte tutten i da, men ble så gla når han hadde sovet så lenge så gav han mat.hehe

Sniker fra februar 2013. Er det første gang han sover tolv timer? Har det bare økt på hvor lenge han sover? Er litt spent på lillemann her, her sov han helt til kl 03 i natt. Alldri sovet så lenge før. Lurte og på og prøve å putte tutten i da, men ble så gla når han hadde sovet så lenge så gav han mat.hehe
Hehe :)

I natt sov lillebror 12!!!!!! timer uten mat!!! Putta smokken inn to ganger i 3tiden, og han sov helt til 7 :-)
Da hadde jeg vondt i puppene!! :smiley-ashamed008 ;)
Så her i huset er lillebror mye flinkere enn storebror å sove!!
Hurraaaa! Her er må vi fortsatt opp både en og to ganger i løpet av natta :)

Han har hele tiden sovet godt på natta, men aldri 12 timer. Sov så lenge i natt også, å da trengte han ikke smokk engang:)

Bare prøv å gi smokken før du gir mat;)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Han har hele tiden sovet godt på natta, men aldri 12 timer. Sov så lenge i natt også, å da trengte han ikke smokk engang:)

Bare prøv å gi smokken før du gir mat;)

Tro meg.. jeg prøver gjentatte ganger å gi smokk først :) Er stort sett oppe en gang pr natt, men i natt var det 2 gitt..

Her er vesla begynt å sove hele nattet etter vaksinen. Ene natten sov hun nesten 14 timer i ett. Og det var etter første kvelden med grøt. Men nå de to siste dagene har hun våknet for mat. For har sikkert økedøgn

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

• Liker
Reactions: jc
wow, 14 timer!!!

Gleder meg:) herer det normalt 2 små nattamming enda:) men sovner raskt så ingen problem egentlug..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Her også er vi fortsatt oppe 1-2 ganger pr natt. Hun får flaske da, så vi må jo helt opp.. Men her også sovner hu fort igjen.

Er som regel våken en gang, men ikke før i 4-5 tiden. Føler meg bortskjemt denne gang:) storebror spiste hele tiden, og da var det flaske.

Back
Topp