12 pp og 2 kjemiske…Er det håp?

Lillemille2007

Andre møte med forumet
Har nå hatt min 2. kjemiske på 12 pp.
Er 43 år, så skjønner at den biologiske klokka tikker.
Har 3 barn fra før, ble lett gravid. Minstemann er 10 år.
Har tatt blodprøver og innvendig UL.
Har mange egg til å være i min alder sa gynekologen.
AMH på 21 og FSH på 6. Dette var visstnok også bra. Er også sunn og frisk.
Er det noen som har noen solskinnshistorier og komme med, eller er i samme situasjon?
Begynner å miste motet…

Blir 42 i år og har også mange egg i kurven, og alt ellers bra, visstnok, men tok oss 2,5 år å få første da jeg var tett på 40 år. Hun kom naturlig mens vi venta på IVF. Mista da 5 før henne … I fjor vår ble jeg gravid på første forsøk på nr 2, men mista i MA i uke 12 i juli. Fortsatte å prøve den høsten fra sept og ikke blitt gravid til nå. Jeg tror det har med alder å gjøre, at det er langt mellom de gode eggene, men tror fortsatt det er håp. Plutselig sitter den! :Heartred

Regner jeg må gjennom noen kjemiske/SA før den sitter. Hvis det i det hele tatt går. Alder spiller nok mye inn selv om verdiene er gode. Gir ikke opp helt enda, lykke til❤️

43 her også… Har forsøkt ca. 1 år nå. Hatt en MA i uke 8 og to kjemiske (ca. 4+4). Fikk første barn da jeg var 41 år. Hun satt på pp 3. Gir ikke opp!

Du har jo veldig gode verdier, så vil si det er håp for deg!

Jeg er 42, og hadde i november AMH på kun 5, og FSH var 7.4. Har opplevd fire kjemiske siden januar 2023, siste var i januar/februar i år. Har aldri opplevd kjemiske før, så er nok pga. alder. Prøver fremdeles.

Har heller aldri opplevd kjemisk, så tenker også det er aldersrelatert.
Ønsker deg lykke til, håper spiren sitter til slutt

Back
Topp