12. mai

Theamor

Begynner å like forumet godt nå :)
God morgen snupper!
Her er dagen i gang for gullet og far, mens jeg har fått lov til å slappe av litt ekstra i senga <3 Har dere noen planer for dagen i dag?

Mårn mårn! :)
I dag skal jeg bare slappe av, og muligens hekle litt på teppe til lillesøster! :) Også håper vi at sola titter frem i løpet av dagen så vi får fyre i gang grillen! :D
Hva er dine planer da?

Heihei :)
Greit med noen sånne dager også? :)
Idag skulle jeg på hundeutstilling, men sånn været er nå så sitter jeg heller inne å ser på hundeviskeren! :)

God ettermiddag (for min del) har vært på jobb siden fem i dag tidlig. Ferdig 10.30 og da er det ut i dyreparken på VIP dag for årskort-holdere. For se om det er noe spesielt.

I dag skal frøkna vår i bursdag noen timer og vi andre skal ta en rask husvask:) her bøtter det ned i dag så et ikke så fristende å gå ut:p

Dagen tilbringes som i går, til sengs. Har fått meg e sinnsyk forkjølelse. Då klarer ingenting. Ligger bare å snyter meg for å lette på bihulene.:( huff håper dere andre setter pris på hvert minutt dere kan puste normalt og være sammen med deres kjære.. Positive er jo at jeg ikke er HEEelt alene;) lille i magen sparker rundt som bare det..:) gooood søndag !

Nå har jeg for fullt begynt å rydde klesskapene. Mye som skal kastes og gis bort, og mye av klærne til guttungen som skal pakkes bort :) skal bli godt å bli kvitt noe av klærne nå. Er alt for mye som ikke blir brukt som bare ligger og tar opp plass.

Så langt i dag har vi vært sammen med venner :) Nå er vi hjemme og slapper av, og venter et vennepar på hjemmelagd pizza i kveld :)

Her har det vært er skikkelig sørgelig vær, så da har vi først bada på det lokale badelandet. Etterpå dro vi til Maihaugen og matet ender. Tror toåringen har hatt en veldig bra dag, så da er det helt greit å være gåen i bekkenet :) mannen har laget pizza, mens jeg og gullet har slappet av foran tv'n med litt "gråtass" :)

Back
Topp