12 dager igjen..

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
..til jeg skal på tidlig UL 

Grugleder meg ! Har bestillt flere g-tester sånn at jeg kan ta når jeg blir usikker.. Blir liksom så letta når den er like positiv hver gang..

Er veldig spent på UL'en.. Får jeg se et bankende hjerte tro.. Hvis IKKE de ser noe å ber meg komme tilbake, da er løpet kjørt.. Jeg vet når jeg hadde sex sist, å det stemmer i forhold til termin osv.. Er jo 7+2 når jeg skal på UL, da har jo hjertet banket i nesten 2 uker allerede, så de MÅ se det.. Huff..

Nei, TENK POSITIVT ! Tenker som så at er det noe galt, så er det bedre å få vite det med engang, enn å få vite senere at det ikke har vært liv inni der på mange uker..

Skal du på tidlig ul den 13.? Da skal jeg også på tidlig UL :)

Må tenke positivt ja, selvom det ikke alltid er så lett. Smart å ta tester ja. Det gjør jeg også. Foreløpig kjøpt de på apotek og butikk, men tror jeg bestiller noen på billigtester så det ikke blir så dyrt :p

ORIGINAL: Maren Helene

Skal du på tidlig ul den 13.? Da skal jeg også på tidlig UL :)

Må tenke positivt ja, selvom det ikke alltid er så lett. Smart å ta tester ja. Det gjør jeg også. Foreløpig kjøpt de på apotek og butikk, men tror jeg bestiller noen på billigtester så det ikke blir så dyrt :p

Ja jeg skal 13 [:D]

Bestilte 1 digital med ukeindikator og 5 strimler.. Hehe.. Vil gjerne ta den med ukeindikator slik at jeg ser det går fremover.. Sist jeg tok var onsdag forrige uke, da viste den 2-3.. Så jeg skal ta den nye når den kommer i posten [:D]

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Ja jeg skal 13 [:D]

Bestilte 1 digital med ukeindikator og 5 strimler.. Hehe.. Vil gjerne ta den med ukeindikator slik at jeg ser det går fremover.. Sist jeg tok var onsdag forrige uke, da viste den 2-3.. Så jeg skal ta den nye når den kommer i posten [:D]

Kult, da kan vi telle dager sammen, hoho [:D]

Jeg tok digital med ukeindikator den 21/6. Da viste den 2-3.
Så tok jeg en til da jeg etter min beregning var 4+4, og da viste den 3+.
Så ifølge den er jeg lenger på vei enn jeg egentlig er.. hehe.

Du får garantert 3+ når du tar den nå.. :)

Jeg kunne ønske den telte lenger enn 3+ jeg... man ser jo ikke høyere stigning etter 3+... :(

Back
Topp