12 dager igjen.(Samme som på FS)

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
til ikm(15 des), og jeg har antydning til litt brunlig utflod.. For å si det på den måten så ble jeg rett og slett våt i trusa av det :p Hva er dette fornooo? Noen som har et fornuftig svar å gi meg? :)
Spottet litt før helga, men så gav det seg. Og i dag kom det tilbake, bare i en mer tynnere og våtere versjon

Masse lykke ti. håper å se deg her inne;)

Jeg har hørt om festningsblødning, men det er kanskje litt tidlig?
Tror også det kan skje at det kommer litt blod når man har eggløsning. Men jeg vet ikke :)
Håper det fester seg en spire hos deg :)

EL kan jo ha vært tidligere for alt jeg vet..
Men jeg får bare vente å se til neste helg :)

Jeg hadde også brunaktig utflod forrige gang og denne gang.

Forrige gang holdt jeg på i ca 10 uker- legen regnet med det var festeblødning.

Denne gangen hadde jeg en følelse på at noe hadde skjedd, rett etter kom det bersje/brun utflod. som varte i 5 dager, da ikm skulle starte- så sluttet utfloden. Puppene hadde begynt å være ømme. Så dagen etter ikm testet jeg positivt, og neste dag sto det på en annen test jeg tok gravid 2-3 ;)

Så det kan ha vært en evt festeblødning? I såfall så må jeg jo ha hatt EL tidligere. Altså før helga. Jeg føler antydning til litt press i brystene, men tror nok det bare er en antydning :) Har jo ikke ikm før helge den 15, og da er det cel litt tidlig å merke noe på kroppen ;)

Hadde litt krampetak i livmor/eggstokkområdet i går. Det gjorde vondt, men det gikk over etter en stund.
Akkurat som om at noen stakk meg i magen.

Back
Topp