Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjektSyntes det er helt utrolig hvor fort tiden har gått hittil. 13+0 i morgenVenter på brev fra han som skal utføre den ordinære ultralyden, er så spent på når det blir. Gleder meg til å se de 2 i magen igjen.
TakkSå gøy! Gratulerer med overstått 12 uker
Ja veldigSå kjekt
Syntes det er helt utrolig hvor fort tiden har gått hittil. 13+0 i morgenVenter på brev fra han som skal utføre den ordinære ultralyden, er så spent på når det blir. Gleder meg til å se de 2 i magen igjen.
Da er vi like langtSyntes det er helt utrolig hvor fort tiden har gått hittil. 13+0 i morgenVenter på brev fra han som skal utføre den ordinære ultralyden, er så spent på når det blir. Gleder meg til å se de 2 i magen igjen.
Så gøy. Var hos legen på mandag og han sendte henvisning til UL når jeg var der via PC, så får sikkert brev snartDa er vi like langt
Jeg fikk oul den 5.9
Det er kjipt :/Uff, her synes jeg at tiden går alt for sakte.....
Jeg synes og tiden går så sakte! Jeg vil være godt over 12 uker, og få gravid mage!Synes tiden går så saaaakte
Har fortalt det til svigers og svigerinne i Stockholm, så kjenner jeg begynner å bli redd for å miste nå. Babyen fikk en bamse fra svigermor. Kjenner jeg er skikkelig nervøs. Alt ble plutselig så mye mer ekte nå som de vet.
Har oul 9.9