12+2 og allerede kjenner jeg den lille <3

hegenordseth

Flørter med forumet
I følge legen min er jeg etter mens termin 13+4 uker. Ifølge ul som jeg hadde for 4 uker siden, skal jeg være 12+2 uker. Holder meg igrunn til den siste da jeg håper på og ikke bli satt så ille mer tilbake enn det på ordinær ul :) Men uansett, for og komme til saken ! I går kveld lå jeg og små sov/slappet av da jeg til min store overrasket merket litt aktivitet i magen min <3 Jeg hadde aldri regnet med og merke noe så tidlig som i uke 12 ? Men jeg har ganske sikker på at det var det jeg kjente. Jeg har tross alt opplevd dette to ganger fra før de 3 siste årene, og det var helt likt. Med min første datter merket jeg ingenting før i uke 24, mens jeg med min andre datter merket det i uke 17. Så det var uten tvil det jeg kjente, til tross for at det ikke var så store og ''sterke'' bevegelser ! :) Men nå er jo ikke lille krabbaten så stor heller, så det er jo noks¨å forstålig ! : D

Har dere merket noe av den lille enda ? :)

Jeg er 12+1 i dag, og jeg har merket noe, i snart en ukes tid. Ikke spark da, men at det plutselig stikker i livmoren, at den flytter på seg, og sånn fisk nedi der. :)

Kjente ikke noe før uke 22 sist, så dette er utrolig rart. Og da kjente jeg ikke dette heller, men ordentlige spark. :P 

Er i grunn kjempe greit og kunne kjenne noe så tidlig (gjør meg mer avslappet og vite at det er liv der) ! :D Og det er jeg vel ikke alene om tror jeg :D !

Så koselig da :)
Jeg kan ikke si at jeg kjenner noe enda, men det kan vel ikke være mange ukene til nå.

Jeg kjente babyen for første gang i dag mens jeg satt og spiste lunsj, verdens deiligste følelse Holdt på å begynne å grine! Hehe...
Veldig betryggende og godt å kjenne den lille sparke litt. Kjente igjen følelsen fra forrige svangerskap, så er ganske sikker på at det var babyen jeg kjente. Er 12+4 i dag

Så herlig. Er så deilig å kjenne de små sparkene <3 Jeg har kjent bevegelse siden uke 11, men nå de siste dagene har det blitt ordentlige spark :)

Så gøy! Jeg har også kjent noe siden rundt uke 11-12, men blitt mer klart de siste dagene at det er babyen som romsterer der inne :)

Vet ikke helt om jeg har kjent det enda egentlig... er jo 14 uker i dag. Men jeg har et par ganger kjent sånn bobling, som en boble som sprekker på en måte... Ikke spark..
Men de andre gangene har jeg ikke kjent det før uke 16-17.. så får vel smøre meg med tålmodighet litt til:-)

Vet ikke helt om jeg har kjent det enda egentlig... er jo 14 uker i dag. Men jeg har et par ganger kjent sånn bobling, som en boble som sprekker på en måte... Ikke spark..
Men de andre gangene har jeg ikke kjent det før uke 16-17.. så får vel smøre meg med tålmodighet litt til:-)

jeg kjente liv tidligere i uka.. Rett før jeg var 13 uker på vei! Fy søren for en deilig følelse <3  Gleder meg til det bare blir mer og mer!!!!!!!!!!!!  Sist gang kjente jeg ikke før i uke 18, men var ikke i tvil om at det var det jeg kjente nå <3

Jeg runder 14 uker i morgen, og har kjent bittesmå spark og bevegelser i 2-3 uker allerede :)) Var så heldig at jeg kjente det i 14. uke forrige gang, så jeg hadde et håp om å kjenne krabaten tidlig denne gangen også. Og heldig er jeg igjen!! :)) Herlig!! 

Back
Topp