12+1 og kvalmere enn noengang!

babynusse87

Elsker forumet
Våknet opp i går og tenkte: yes nå har jeg kommet til uke 12.. da gir vel kvalmen seg?... men nei! Det har jo bare blitt enda værre! Er i min 4 uke som sykemeldt pga kvalmen.. kan jo ikke ete hele tiden bare for å holde det i sjakk heller

Sånn var det med meg sist også - kastet opp døgnet rundt fra 5+4 og eneste som holdt meg gående var at "dette gir seg i uke 12... bare x dager igjen nå!" Holdt på å bryte helt sammen da uke 12 kom og gikk og jeg kastet opp som aldri før. Men uti uke 13 ga det seg plutselig over natten! Kastet opp noen få ganger gjennom resten av svangerskapet også, men den vedvarende kvalmen ga seg. Hold ut, det gir seg jo for de aller fleste tidlig i 2 trimester! [emoji4]

Sånn var det med meg sist også - kastet opp døgnet rundt fra 5+4 og eneste som holdt meg gående var at "dette gir seg i uke 12... bare x dager igjen nå!" Holdt på å bryte helt sammen da uke 12 kom og gikk og jeg kastet opp som aldri før. Men uti uke 13 ga det seg plutselig over natten! Kastet opp noen få ganger gjennom resten av svangerskapet også, men den vedvarende kvalmen ga seg. Hold ut, det gir seg jo for de aller fleste tidlig i 2 trimester! [emoji4]
Takk❤️ Skal prøve på det

Det ga seg i uke 14 med de to eldste, håper det gir seg snart for deg og :)

Ikkje for å vere heilt gledesdreper, men eg er 31+1 og er framleis plaga med kvalme og uggenhet :( ikkje like gale som det var i begynnelsen men plagsomt nok :P Vil anbefale deg å kjøpe sånne armband for bilsjuke som du får på apoteket om det ikkje gir seg for deg, hjalp meg veldig i dei verste periodane! :) Og å ete lite men ofte for å holde magen stabil ;) Så håper vi det gir seg snart for deg :D

Med første ga det seg på dagen 17+0 på meg. Er kvalm nå og, men ikke på langt nær som med første.

Back
Topp