12+0 og blødninger

Aria0306

Flørter med forumet
Junilykke 2020 ♡
Jaja.. Så letta i dag morges. Sto opp og tenkte ENDELIG! Første milepæl er nådd❤️

Nå blør jeg. Helt plutselig en ganske stor blødning. Gjennom buksa og det som var. Nå kommer det litt hver gang jeg er på do.. Friskt blod. Ikke veldig lovende.. For bare noen dager siden fant jeg hjertelyd med doppler hjemme. Ikke funnet den siden..

Hva hadde dere gjort nå på helg? Ringt noe sted? Får vel uansett ikke time hos gyn før over helga. Så må vel bare vente og se hva som skjer... Venter bare på at det verste skal starte:(
 
Uff det er ikke mye greit! Har du prøvd å ringe legevakta eller direkte til fødeavdelingen? Vet mange har vært heldig med å få kommet inn å sjekke andre ganger ved blødninger/smerte tidlig i svangerskapet. Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning ❤️
 
Huff...krysser fingrene for at det er uskyldig. Kan jo hende du hadde en hematon som plutselig sprakk? Jeg har det.
 
Huff, så nervepirrende. Har ingen gode svar til deg, men krysser fingrene for at det går fint og at det er en annen god forklaring på hvorfor du blør!:Heartred
 
Sniker fra juli, er 9+3 og har blødd/hatt blodig utflod i noen dager. Var hos legen men hun kunne ikke gjøre så mye annet enn å prøve doppler.. hun sa hun innimellom kunne fange opp «noe», men fikk ikke konstatert hjerterytme - noe som ikke er unormalt så tidlig.
Uansett, fikk henvisning til ul neste uke, men også beskjed om å bare ta kontakt med legevakt om jeg har store blødninger/smerter/ feber før timen min til ul, så kunne det være jeg fikk komme inn før. Så prøv å ring legevakt og spørre :)
 
Tusen takk alle! Jeg har ikke ringt noen enda. Blødningene har avtatt og vi klarte å finne hjertelyd med doppler i stad:Heartred jeg hadde mye blødninger frem til uke 7 også, uten noen forklaring. Håper det var av samme grunn nå. Selvom det var mye mer.. Har time til kontroll på mandag, men ringer før det dersom jeg skulle begynne å blø mer igjen. Blir jo litt stressa for hva som skjer..
 
Tusen takk alle! Jeg har ikke ringt noen enda. Blødningene har avtatt og vi klarte å finne hjertelyd med doppler i stad:Heartred jeg hadde mye blødninger frem til uke 7 også, uten noen forklaring. Håper det var av samme grunn nå. Selvom det var mye mer.. Har time til kontroll på mandag, men ringer før det dersom jeg skulle begynne å blø mer igjen. Blir jo litt stressa for hva som skjer..
Huff, ikke no gøy å blø.. Men så godt at du fant hjertelyd❤️ Lykke til og håper du ikke vil blø no mere nå❤️
 
Huff, ikke no gøy å blø.. Men så godt at du fant hjertelyd❤️ Lykke til og håper du ikke vil blø no mere nå❤️

Nei, har vært vanskelig å nyte dette svangerskapet. Har i grunn vært bekymra og overbevist om at det ikke går helt siden positiv test. Først siste ukene jeg har klart å slappe av litt.. Men nå er det vanskelig igjen. Håper jeg får en ul til uka, men det viktigste er at jeg ikke har blødd noe mer:notworthy
 
Nei, har vært vanskelig å nyte dette svangerskapet. Har i grunn vært bekymra og overbevist om at det ikke går helt siden positiv test. Først siste ukene jeg har klart å slappe av litt.. Men nå er det vanskelig igjen. Håper jeg får en ul til uka, men det viktigste er at jeg ikke har blødd noe mer:notworthy
Skjønner deg så godt! Har følt det samme mange ganger før de andre gangene jeg har mista. Men denne gangen var jeg roligere og hadde en bedre magefølelse.
Krysser fingrene for deg❤️ Tror nok at det kommer til å gå veldig bra for deg denne gangen❤️:)
 
Du må oppdatere oss videre. Tenker på deg. Håper alt står bra til inni der. :Heartred
 
Hvordan går det ? :Heartred

Hadde tenkt å oppdatere litt tidligere i dag, men har gått litt i ett her.

Var hos fastlegen på kontroll som planlagt, og hun fant ikke hjertelyden med doppler i dag. Ringte vakthavende gynekolog på sykehuset og jeg fikk komme dit med en gang. Og der så alt helt fint ut;):Heartred

De klarte ikke å finne ut av årsaken til blødningene, men antok at det er fordi jeg går på en del blodfortynnende. At det kan bli større blødninger om et blodkar sprekker f.eks. Hvertfall ingen antydning til blødninger fra livmora og lille hadde det som plommen i egget:Heartred
 
Hadde tenkt å oppdatere litt tidligere i dag, men har gått litt i ett her.

Var hos fastlegen på kontroll som planlagt, og hun fant ikke hjertelyden med doppler i dag. Ringte vakthavende gynekolog på sykehuset og jeg fikk komme dit med en gang. Og der så alt helt fint ut;):Heartred

De klarte ikke å finne ut av årsaken til blødningene, men antok at det er fordi jeg går på en del blodfortynnende. At det kan bli større blødninger om et blodkar sprekker f.eks. Hvertfall ingen antydning til blødninger fra livmora og lille hadde det som plommen i egget:Heartred

Såå godt å høre! :Heartbigred
 
Hadde tenkt å oppdatere litt tidligere i dag, men har gått litt i ett her.

Var hos fastlegen på kontroll som planlagt, og hun fant ikke hjertelyden med doppler i dag. Ringte vakthavende gynekolog på sykehuset og jeg fikk komme dit med en gang. Og der så alt helt fint ut;):Heartred

De klarte ikke å finne ut av årsaken til blødningene, men antok at det er fordi jeg går på en del blodfortynnende. At det kan bli større blødninger om et blodkar sprekker f.eks. Hvertfall ingen antydning til blødninger fra livmora og lille hadde det som plommen i egget:Heartred
Utrolig godt å høre!
 
Back
Topp