NkariOgSnuppa
Forumet er livet
....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tanntrollet09
Gi vann og ta kampen i stedet, ellers er det jo som å få belønning for at hun våkener[;)]
Vi gir kun vann og har gjort det siden det ble amme slutt, for i følge hs gir melk og mme økt fare for tannproblemer.
ORIGINAL: _mari_
prøv ev. å lunke vannet litt.. det gjorde vi en natt.. da drakk hun en hel flaske vann og sovnet *fnis*
ORIGINAL: NkariOgSnuppa
Gi vann og ta kampen i stedet, ellers er det jo som å få belønning for at hun våkener[;)]
Vi gir kun vann og har gjort det siden det ble amme slutt, for i følge hs gir melk og mme økt fare for tannproblemer.
Ja, men prøblemet er at jeg ike gidder og ta den kampen alene, hun har en far som også skal være med, men han mener han skal på jobb derfor skal han sove, dessuten så mener han vi skal la henne ligge alene og skrike uten og gå inn,noe jeg er sterkt imot! Jeg vil vise vi er der for henne, men han gidder ikke stå opp[:@]
ORIGINAL: Chinchilla
Ja, men prøblemet er at jeg ike gidder og ta den kampen alene, hun har en far som også skal være med, men han mener han skal på jobb derfor skal han sove, dessuten så mener han vi skal la henne ligge alene og skrike uten og gå inn,noe jeg er sterkt imot! Jeg vil vise vi er der for henne, men han gidder ikke stå opp[:@]
Da hadde jeg IHVERTFALL tatt den kampen- det virker jo som det er du som blir sittende med problemet uansett, og dersom du ikke tar kampen nå er det jo bare å utsette problemet. Jeg skjønner for øvrig ikke hvordan han du er sammen med i det hele tatt kan ha det valget----- blir så provosert når jeg hører om fedre som ikke bidrar.
Jeg hadde ikke gitt vann heller jeg- om natten sover vi- ferdig arbeid! [;)]
ORIGINAL: Chinchilla
Da hadde jeg IHVERTFALL tatt den kampen- det virker jo som det er du som blir sittende med problemet uansett, og dersom du ikke tar kampen nå er det jo bare å utsette problemet. Jeg skjønner for øvrig ikke hvordan han du er sammen med i det hele tatt kan ha det valget----- blir så provosert når jeg hører om fedre som ikke bidrar.
Jeg hadde ikke gitt vann heller jeg- om natten sover vi- ferdig arbeid! [;)]
Han bidrar jo ellers, bare ikke med den biten...(sånn, måtte få med at han bidrar, han er jo snill og bryr seg han også, vi har bare forskjellige oppfattninger av ting..)
Skal prøve og ta den kampen, men får så vondt inni meg, når hu roper så som hun gjør....
Skal prøve og være sterk i natt.... Hvis hu våkner, det hender hun sover natta igjennom, hun har gjort det mange ganger i det siste[;)]