..

ORIGINAL: @Firstbaby09

ORIGINAL: UnniMoor

ORIGINAL: @Firstbaby09

Her SKAL det skilles mellom bursdag og jul! Ingen tvil om det! Blir skikkelig skuffet om noen kommer og sier hun heller skal få større gave til jul..For det kommer aldri til og bli verken større eller dyrere.. Så de i familien min må nok tenke på bursdagsgave til henne + julegave... Viss ikke kommer jeg til og si ifra.. Stakkars barn.. Må vente til julaften med å få bursdagsgaven sin liksom..[&:]
Det er ikke godkjent i mitt hjem! Her skal bursdagens feires med masse besøk, gode kaker.. Og PAKKER!

[:)]

Om noen synes jeg er helt på jorde nå.. så javel.. Godt vi alle har vår mening om den saken..[;)]

Daniel skal få begge deler ja, men jeg spurte for å høre om det var noen som ikke skulle det nå som de var så små!
Stakkars, du liksom! Det er synd på de barna som ikke får noen gaver i det hele tatt! De som bor i fattige land osv.. DE barna er det synd på!

Men, nå var det jo ikke spm og de fattinge barna.. Men våres barn. Her inne... Å da sier jeg jo såklart min mening om min unge. [:)] Jeg får vondt inni meg viss hun ikke får bursdagsgave og julegave liksom..

Å såklart er det fryktelig og tenke på de fattige barna som ikke får! Helt klart.

Nei, jeg sa ikke at det var spørsmål om de barna! Jeg reagerte på at du sa stakkar! [;)]
Selv om ungen min skal få begge deler, så respekterer jeg de som ikke har råd til å kjøpe alt mellom himmel og jord!

ORIGINAL: lnie

Fjernet fordi alle tydeligvis synes det var et dumt spørsmål[:-]

Syns ikke det var et dumt spørsmål, jeg.

Det er bra[:)] Ingenting er en selvfølge[:)]

Kjære deg, det var da lant fra et dumt spørsmål vel [:)]

Vi kjøpte ikke julegave til store her første julen ( Hun er født i januar )
Hun åpnet opp et par pakker selv, og så var hun så trøtt at hun ikke klare å følge med på resten. Vi måtte sitte å pakke opp alt ! Bursdagen er det ikke så mye pakker, og den er mere spessiell. Tenker jeg da..

Men alle andre har fått beskjed om å kjøpe separate pakker.

ORIGINAL: Stor og lillesprett

Kjære deg, det var da lant fra et dumt spørsmål vel [:)]

Vi kjøpte ikke julegave til store her første julen ( Hun er født i januar )
Hun åpnet opp et par pakker selv, og så var hun så trøtt at hun ikke klare å følge med på resten. Vi måtte sitte å pakke opp alt ! Bursdagen er det ikke så mye pakker, og den er mere spessiell. Tenker jeg da..

Men alle andre har fått beskjed om å kjøpe separate pakker.

Det er bra[:)] Jeg tenker at vi kjøper flere små ting til jul, og en spesiell ting til bursdagen hans![:)]

ORIGINAL: lnie

Syns ikke det var et dumt spørsmål, jeg.

Det er bra[:)] Ingenting er en selvfølge[:)]

Nei, det er ikke det[:)]

Jeg syntes ikke det[:)]

I år skal begge jentene mine få fellesgave til jul - DVD spiller til bilen. Derfor blir det skille i år. Men, aner ikke hva hun skal få til bursdagen. Noe praktisk - sikkert...

Husker at da jeg gav eldstemann bilstol til 1-års dagen, husker jeg noen sa "STAKKAR"[8|]

ORIGINAL: Fru Riskorn

I år skal begge jentene mine få fellesgave til jul - DVD spiller til bilen. Derfor blir det skille i år. Men, aner ikke hva hun skal få til bursdagen. Noe praktisk - sikkert...

Husker at da jeg gav eldstemann bilstol til 1-års dagen, husker jeg noen sa "STAKKAR"[8|]

STAKKARS minste jenta mi og da, for det får hun til bursdag eller jul og [:D]

ORIGINAL: Fru Riskorn

FYFLATE, RISKORN! STAKARS LILLE JENTE, KUNNE DERE VIRKELIG IKKE GITT HENNE NOE HUN HADDE FÅTT GLEDE AV, ISTEDENFOR NOE DERE KUNNE KJØPT UTENOM!?

Nei altså, folk skal bry seg med så mye.. [8D]

Back
Topp