Honningblomsten
Forumet er livet
ORIGINAL: @Firstbaby09
ORIGINAL: UnniMoor
ORIGINAL: @Firstbaby09
Her SKAL det skilles mellom bursdag og jul! Ingen tvil om det! Blir skikkelig skuffet om noen kommer og sier hun heller skal få større gave til jul..For det kommer aldri til og bli verken større eller dyrere.. Så de i familien min må nok tenke på bursdagsgave til henne + julegave... Viss ikke kommer jeg til og si ifra.. Stakkars barn.. Må vente til julaften med å få bursdagsgaven sin liksom..[&:]
Det er ikke godkjent i mitt hjem! Her skal bursdagens feires med masse besøk, gode kaker.. Og PAKKER!
[:)]
Om noen synes jeg er helt på jorde nå.. så javel.. Godt vi alle har vår mening om den saken..[;)]
Daniel skal få begge deler ja, men jeg spurte for å høre om det var noen som ikke skulle det nå som de var så små!
Stakkars, du liksom! Det er synd på de barna som ikke får noen gaver i det hele tatt! De som bor i fattige land osv.. DE barna er det synd på!
Men, nå var det jo ikke spm og de fattinge barna.. Men våres barn. Her inne... Å da sier jeg jo såklart min mening om min unge. [:)] Jeg får vondt inni meg viss hun ikke får bursdagsgave og julegave liksom..
Å såklart er det fryktelig og tenke på de fattige barna som ikke får! Helt klart.
Nei, jeg sa ikke at det var spørsmål om de barna! Jeg reagerte på at du sa stakkar! [;)]
Selv om ungen min skal få begge deler, så respekterer jeg de som ikke har råd til å kjøpe alt mellom himmel og jord!