lykkelita*
Forumet er livet
takk for gode råd, jenter[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lykkelita*
Tusen takk for alle de gode svarene... Dere har mange gode poeng og dette er nok noe jeg bare må jobbe med! Synes bare så synd i stakkars sambo[&:]
Noen ganger tenker jeg til og med om jeg kanskje ikke egentlig elsker han[&:] Altå, han betyr mye for meg og jeg kommer alltid til å være veldig glad i han uansett hva som skjer! Men vi har gjort så utrolig lite sammen bare som kjærester, vi har aldri vært på ferie sammen, jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har festet sammen og tiden før vi ble samboere og foreldre tilbrakte vi på soverommet!
Før vi ble foreldre var det egentlig kun et fysisk forhold mellom oss og vi hadde et sykt bra sexliv(for å si det rett ut[8D])! Etter at vi fikk TB har vi kommet mye nærmere hverandre på andre områder og vi kjenner selvfølgelig hverandre bedre, vi kan snakke sammen og stoler på hverandre, men nå fungerer altså ikke det fysiske[&:] Tenk om vi egentlig ikke elsker hverandre på en kjæreste-måte, men bare holder sammen pga. at vi er blitt en familie og har så lyst til å forbli akkurat det at vi bare tvinger oss selv til elske hverandre??
Jeg vet at dette sikkert hørtes veldig rart og rotete ut, men det er en tanke jeg ikke tør la bli noe annet enn nettopp bare en tanke! Jeg tør ikke å si det til sambo, jeg kan ikke si til han at jeg ikke vet om jeg egentlig elsker han! Det er jo grunnsteinen i hele hverdagen vår, vi jobber og sliter som bare det for at vi skal få en trygg og god fremtid sammen, vi ønsker flere barn og tar sikte på å være sammen for alltid! Da kan jo ikke jeg plutselig komme her og si at jeg ikke er sikker på følelsene mine [&:]
Dere andre som er gifte/kjærester, har dere alltid vært sikre på at dere elsker partneren deres?
Sukk... En ferie bare oss to, det tror jeg er et godt tips! Da får vi muligheten til å kjenne etter hvordan vi føler for hverandre.