.

ORIGINAL: MammaMJ

ORIGINAL: lissik

Huff daa..
*Gi en god klem*
Selvom det sikkert ikke hjelper stort nå..
Hvordan går det med deg? [:)]

Takk for det[:)]
Har vært en laaaang helg, så er glad det er mandag i morgen ( ikke ofte jeg sier[8|]) Da skjer det litt mer, så får man ikke tenkt så mye..

Men har tenkt mye og det er vel til det beste sikkert at det ble sånn, og jeg kommer vel dit etterhvert, ikke helt der ennå[:-]

Kjenner jeg er litt sint også, for fikk ingen forklaring, bare sånn er det helt ut av det blå. Dårlig gjort[:@] Dagen før fikk jeg "jeg elsker deg" melding[8|]

Jeg skjønner du føler det slik når ting er som de er..

Fikk du det?! [&:] Da skjønner jeg godt at du er sint.... Da forstår jeg også veldig godt at det kom som et sjokk..
Forstår meg virkelig ikke på mannfolk noenganger altså!
Trur ikke jeg er alene i verden om å føle det heller
.. [:D]

Bare signerer jeg....

ORIGINAL: Baby R

ORIGINAL: lissik

Huff daa..
*Gi en god klem*
Selvom det sikkert ikke hjelper stort nå..
Hvordan går det med deg? [:)]

Takk for det[:)]
Har vært en laaaang helg, så er glad det er mandag i morgen ( ikke ofte jeg sier[8|]) Da skjer det litt mer, så får man ikke tenkt så mye..

Men har tenkt mye og det er vel til det beste sikkert at det ble sånn, og jeg kommer vel dit etterhvert, ikke helt der ennå[:-]

Kjenner jeg er litt sint også, for fikk ingen forklaring, bare sånn er det helt ut av det blå. Dårlig gjort[:@] Dagen før fikk jeg "jeg elsker deg" melding[8|]

Jeg skjønner du føler det slik når ting er som de er..

Fikk du det?! [&:] Da skjønner jeg godt at du er sint.... Da forstår jeg også veldig godt at det kom som et sjokk..
Forstår meg virkelig ikke på mannfolk noenganger altså!
Trur ikke jeg er alene i verden om å føle det heller
.. [:D]

Bare signerer jeg....

Skjønner jeg godt [:D]

Uff da...

tenk gode tanker og støtt deg om de som bryr seg om deg og den lille. Så går det fort bra =D

Klem

Merethe

Back
Topp